9/04/2011

Co stalo a nestalo … o prázdninách



Co se stalo a nestalo… o prázdninách
Prázdniny utekly jak voda. Nevím jak vy, ale jsem si toho spousty naplánovala a teď mám pocit, že jsem vlastně neudělala vůbec nic. Ani jsem toho moc nepřečetla, nebo rozhodně jsem od toho, co přečtu očekávala víc. No, rozhodně je to léto už za námi a nás čeká nový školní rok.


Co se týče rozvrhu, je mnohem lepší, než byl loni. Jediné, co mě vážně mrzí, je změna spousta dobrých profesorů, díky kterým mě jejich předmět vážně bavil. Bohužel, nic s tím neudělám. Ale teď bych vlastně vůbec neměla básnit o škole, ale o prázdninách, že?


Vlastně se toho o prázdninách vážně moc nestalo. Odjely jsme na dovolené, sešly jsme se, kreslily jsme, četly jsme, odpočívaly jsme a i sportovaly. Nějak ani nevím, co bych k naší aktivitě dodala.


Jinak, co se dělo o prázdninách na blogu. V červenci jsme udělaly akci s názvem Harry Potter week aneb týden Harryho Pottera, kde jsme sepsaly recenze na všech dílů a každý den napsaly ještě dva doprovodné články. Všechny články z tohoto týdne můžete nalézt zde. A taky jsem udělala seznam autorů, který najdete v pravém menu.


Tento článek asi hlavně využiji k tomu, abych sepsala všechny knížky, které jsme za léto přečetla. A vlastně tak splnila Summer reading challenge pořádanou :

  1. City of Fallen Angels (recenze)
  2. Falling Under (recenze)
  3. Divergent (recenze)
  4. Summer I turned pretty
  5. It's not summer without you
  6. Pijou mi krev – aneb upírkou na vlastní nebezpečí
  7. Sukuba 1 – Trápení (recenze)
  8. Perfect Chemistry
  9. Uncommon Criminals
  10. L.A. Candy
  11. Krvavý Karneval (Modrá Krev 2)
  12. Clockwork Angel (recenze)
  13. Goddess Boot Camp (recenze)
  14. Forgive my Fins (recenze)
  15. Bloodlines (recenze)
  16. Jumping to Confusions (recenze)
  17. Starcrossed
  18. Shopaholic Abroad
  19. Shut Out (recenze)
  20. Stříbrná Relikvie (Mercy Thompson)
  21. Tajný Kruh
  22. Harry Potter a Vězeň z Azkabanu
  23. Flawless (recenze)
  24. Forgotten (recenze)
  25. Prom and prejudice (recenze)


    +20 splněno
A ještě jedno oznámení. Blog se přesouvá z prázdninového režimu zase do normálního, což znamená plnění meme, která jsme právě o prázdninách opomíjely. Avšak, některá opustíme, protože jich je vážně hodně a nemyslíme si, že bychom všechny zvládaly.


Tak, to je asi vše, co jsem chtěla říct. Užijte si zbytek víkendu !


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...