7/13/2011

Forgotten - Cat Patrick



!!!UPOZORNĚNÍ!!!
Prosím přečíst
Kdo knihu nečetli ať si raději tuto recenzi nečtou, jejich pohled na knihu by se mohl změnit.
Recenze možná obsahuje spoilery!
Nikdy nepokládejte knížku na vlhký ručník, mohla by se vám rozpadnout...
...jako mně
Anotace: Každou noc, když jde 16-tiletá London Lane spát, celý její svět zmizí. Ráno, jediné co jí o včerejšku něco málo řekne, je poznámka na nočním stolku. Tohle všechno není zrovna typické pro středoškolačku nebo chození s hezkým klukem, na jehož jméno si nedokáže vzpomenout. Když ale London začne mít znepokojující vize, které nechápe. Najednou si uvědomí, že je čas dozvědět si více o minulosti, kterou neochotně zapomíná, předtím než si naprosto zničí budoucnost.

 

London

Teď se nebavíme o hlavním městě Anglie. I když té země se to také týká, protože Egmont UK tuto knihu vydal, ale to teď není hlavní. Hlavní je, že hlavní hrdinka (na můj vkus moc opakuju hlavní) se jmenuje London. Při to jméně jsem si představila London ze Sladkého života Zacka a Codyho, který dávají na Disney Channelu (já vím, já vím, jsem na tyhle věci už trochu stará, ale na moji obranu, Hannu Montanu jsem už dlouho neviděla). Posuneme se ke vzhledu London Lane ne Tipton. Je to holka s nevím jakýma očima, protože jsem to zapomněla. Na druhou stranu vím, že má kaštanové vlasy nebo jsou červené? No to je jedno, prostě jedno z toho.

Nevím, aké to může být zapomínat na minulost ve 4:33 a vzpomínat na budoucnost. Zvlášť na smrt svého kluka. Podle mě je to trochu psycho.


  
Luke


Její sladký kluk jehož vzhled jsem totálně zapomněla, ale myslím, že má blond vlasy a modré oči. London má opravdu rád i když ji 4 měsíce lže, že ji ještě nikdy v životě neviděl. To se nedělá. Nevím ještě co mám u něho psát takže udělám něco na způsob bla bla bla a jdeme do závěru.


Konec (recenze)


Tahle recenze není zrovna dvakrát dlouhá. To možná proto, že kniha má 270 stránek, což například oproti Forbidden (něco okolo 417 stran) není mnoho.

Od téhle knihy jsem vůbec nic neočekávala, koupila jsem si ji jenom proto, abych mohla využít akci 3 za 2 ve Waterstone´s. Teď ale utracených peněz rozhodně nelituji. Musim říct, že přečíst si špatnou recenzi na knihu, je to nejlepší co můžete udělat. Myslíte si, bůhví co to bude za slátaninu a ona vás potom příjemně překvapí. Samozřejmě tahle kniha nebyla naprosto dokonalá. Například části o její minulosti a otci mě vůbec nedojaly, což nebyl záměr. Zase, byl to Catin debut a třeba u dalších knih všechny mouchy vychytá a bude to na plný počet. Držím Cat palce a za hezký příběh na dovolenou knize dávám:



Update:Super-úžasná giveaway se spoustou výherců:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...