7/16/2011

RECENZE: Forgive my fins – Tera Lynn Childs


Kniha: Forgive my finns (Fins 1)
Autor: Tera Lynn Childs
Anotace:
Lily Sanderson má tajemství a není to, že je šíleně zamilovaná do nádherného plavajícího boha, Brodyho Bennetta, který donutí její srdce rychleji tlouct. Neopětovaná láska je už dost těžká, když jsi normální holka, ale když jsi napůl člověk, napůl mořská panna, jako Lily, není tu nic takového, jako jednoduchá láska.

Liliina mořská identita je tajemství, které se nesmí dostat ven, není jen mořská pana – je Thalassinská princezna. Když se Lily před třemi lety dozvěděla, že její matka byla vlastně člověk, konečně si uvědomila, proč se v Thlassinii necítí moc doma, a začala žít na zemi a chodit do Seaviwské střední doufajíc, že najde kam skutečně patří. Samozřejmě, i život na povrchu má své problémy – jako jejího nepříjemného motorkáře Quince Fletchera – ale má to i jednu výhodu- Brodyho. Problém je v tom, že mořské pany nejsou normální randící typy – když si vytvoří "pouto", je to na celý život.

Když se Lily pokusí získat Brodyho lásku, stane se chyba identity velká jako tsunami, je lapena přílivovou vlnou dramatického vztahu a zjistí rychle, jako mávnutím ploutve, že šťastní-až-navěky nikdy nejde tak, jak plánujete.

 

Třetí kniha od Tery Lynn Childs, na kterou jsem byla pěkně zvědavá. Na goodreads má průměrné hodnocení těsně něco pod 4 hvězdičky, takže jsem byla trochu vyděšená a snažila se toho moc neočekávat. Možná je to tím, že jsem očekávala zklamání, možná mi kniha jen sedla, ale rozhodně se mi to líbilo. Mám ráda jak Tera píše, psala jsem to jednou (možná už dvakrát), ale její styl mi prostě sedí. I když tady jsem měla na začátku trochu problém se do toho začíst, knihu jsem přečetla skoro znovu jedním dechem a zůstala… překvapená.



Tumblr_lo02t9pwry1qjvmk0o1_500_largeLily se před třemi lety přestěhovala na zem ke své tetě a začala chodit na střední školu nesoucí název Seaview. Z království odešla kvůli tomu, že necítila, že tam patří. Když se dozvěděla, že ve skutečnosti byla její matka člověk, chtěla zkusti žít na souši a přijít na to, kam ve skutečnosti patří.



Už tři roky je Lily zamilovaná do Brodyho, nádherného plavce, který byl zadaný, ale teď je už volný a Lily se chystá mu konečně říct, co cítí. A už tři roky jí její život ztrpčuje Quince Fletcher, její soused jezdící na motorce. Když chce Quinci Lily najednou pomoct, neví jestli mu má věřit. A pak se stane největší omyl, který mohl nastat. Člověk by neřekl, co všechno se může stát, když mořská pana políbí toho nepravého člověka.



Knihy od Tery jsou kouzelné v tom, že nemají těžkou angličtinu. Čtou se lehce a můžete je přečíst za jeden den. Příběh o mořské panně mne podle anotace zaujal, ale s docela nízkým hodnocením jsem se snažila nic nečekat. U knih je podle mne vždy lepší, když od dobrých knih neočekáváte závratné výšiny a jste pak potěšeni, nebo si řeknete, že jste si to mysleli. Proto jsem se snažila moc od knihy neočekávat a vážně se mi líbila. Knihám, které přečtu za jeden den říkám chuťovky (:D) a tahle byla vážně dobrá. 
Tumblr_ln9oy4uldj1qcni9ko1_500_large
Quinciho jsem si zamilovala hned a moc jsem nechápala, co Lily na Brodym vidí. Podle mě to byl idiot s velkým I, ale nikdo není dokonalý a když něco nechce vidět, neuvidí to. To zde Tera krásně vystihla. Momenty Lily a Qunciho jsem si oblíbila a říkala si, kdy toho kluka začne mít už konečně ráda. Jako v Oh.my.gods. měla Lily kamarádky, které jsou v dněšním světe podle mého, docela vzácné a díky téhle knize jsem se naučila spoustu druhů ryb v angličtině. Protože Lilyino klení bylo super!
čtyři sovičky

Souvisí:
Goddess Boot Camp (Oh.My.Gods. 2) – Tera Lynn Childs
Oh.My.Gods. – Tera Lynn Childs

zdroje obrázků: weheartit.com

3 komentáře:

  1. Nikdy mě moc nelákaly knihy na téma mořských panen, ale díky tvojí recenzi o téhle začínám dost uvažovat;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to já to mám jinak, mě vždycky téma mořských panen děsně lákalo, takže se právě chci zeptat, jestli se neví, jestli tato kniha nevyjde i v češtině a nebo jiná kniha ve stylu YA na téma mořských panen. moc ráda bych si něco přečetla, takže... Jinak ten obal je úžasný!

    OdpovědětVymazat
  3. Houp: Zatím nám není nic takového bohužel známo, ale tahle kniha je psána vážně lehce, myslí, že by stálo za to zkusit ji přečíst v angličtině ;)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...