8/31/2011

Minirecenze – Clockwork Angel, Starcrossed, Falling Under


Tenhle nápad jsem převzala ze zahraničních blogů. Mini recenze je tip recenze, kde nebude překládaná anotace, kde bude jen obálka, jméno autora a můj názor, sepsán do pár vět. Mini recenze zavádím hlavně z důvodu, že už si třeba nepamatuji, co jsem všechno chtěla říct k dané knize a příjde mi zbytečné, kvůli pár větám tvořit jednotlivé články :)

Clockwork Angel
Cassandra Clare
Clockwork Angel, první kniha od Cassandry, kterou jsem přečetla v originále. Čekala jsem složitou angličtinu, avšak ta se nějak nedostavila. Clockwork Angel má za hlavní postavu Tessu, která jede za svým bratrem do Londýna. Už jenom to, že se to odehrává v Londýně, si mě získalo a prostě jsem věděla, že tuhle knihu budu mít ráda. Jediné, čím jsem si nebyla jistá, bylo, jestli Cassandra vytvoří dalšího idiota, kterého bych si mohla zamilovat. Což se Cassandře podařilo, je neuvěřitelné, jak jsou její postavy, obzvlášť mužské postavy, složité.
5 soviček
Starcrossed
Josephine Angelini
Tahle knížka mi prostě nesedla. Nevím, jestli znáte ten pocit,že víte, že ta knížka je dobrá, ale prostě vám se nelíbí. Josephine měla příběh hezky propracovaný, strefila mé oblíbené téma, ale prostě já jsem si tu knížku neužila. Což mě velmi mrzí, protože prostě vím, že je to dobré, ale tohle mi nesedlo. Možná jsem byla jenom ve špatném rozpoložení, když jsem to četla, vážně nevím, prostě knížku jsem si neužila.
4 sovičky
Falling Under
Gwen Hayes
Knížka, kterou jsem četla hned po dočtení Starcrossed. Když jsem Starcrossed dočetla, cítila jsem se tak nějak… vyčerpaná. A Falling Under mi vcelku napravilo náladu. Tak nějak nevím, co bych k té knížce řekla. Nepatří mezi nejlepší, nepatří mezi nejhorší, má originální námět, konec mě trochu zklamal, hlavní hrdinku jsem měla ráda, hrdinu také, i když ten jejich vztah byl trochu rychlý.
4 sovičky

 

6 komentářů:

  1. S těmi minirecenzemi to je dobrý nápad! :) Jinak, Clockwork Angel bych si chtěla přečíst, jenže prý je tam poměrně složitá angličtina a český překlad se zatím neplánuje... achjo. I Starcrossed bych rozhodně chtěla, už jen kvůli té obálce. :)

    OdpovědětVymazat
  2. U Clockwork angel mě nejvíc štve to, že si nemůžu vybrat mezi Willem a Jemem! :D (ale sakra, jam mohla Jemovi udělat?) A Starsrossed mám doma rozečtený už 2 měsíce a nějak se tím nemůžu prokousat. :)

    Verush: http://goo.gl/MQnF5 je to sice fanouškovství překlad, ale kamarádka říkala, že je to docela dobrý, i když nějaký výrazy se liší od oficiálních překladů. Já to četla v originále, takže nemůžu soudit. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kacennka: No, myslím, že nám s tím Cassandra ještě hezky zamává. Ten konec byl hrozná pecka, nemůžu se dočkat dalšího dílu :)
    Verush: Myslím, že Angličtina složitá vážně není, do této kategorie bych zařadila opravdu jiné knížky, spíše jde o to, jak se ti autorka strefí do slovní zásoby :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nora: No doufám, že dobře pro Jema! :D A teda, Cassandra se trefila docela hodně mimo moji slovní zásobu, ale nakonec jsem to dala... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kacennnka: Děkuju za odkaz, mrknu na to...
    Nora: No, jelikož teprve začínám číst knížky v originále, tak bych chtěla na začátek něco jednoduššího... třeba taková Anna and the French Kiss je prý jednoduše napsaná. :) Každopádně, jednou se do toho určitě pustím, hlavně to nesmím vzdát. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Verush: přesně tak, to je správný přístup! A zrovna Anna mi zase tak lehká nepřišla :D Jak říkám, závisí na každém, je to jako se stylem psaní, každému sedne něco jiného :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...