7/13/2011

RECENZE: Goddess Boot Camp (Oh.my.gods. 2) – Tera Lynn Childs


Kniha: Goddess Boot Camp (Oh.my.gods. 2)
Autor: Tera Lynn Childs
Sedmnáctiletá Phoebe se nedávno dozvěděla, že je potomkem Nike ( Řecké bohyně, ne těch bot). Aby se naučila kontrolovat její nové – a velmi silné – síly, je nucena navštěvovat Goddess Boot Camp. Jediný problém je, že žádný z ostatních táborníků nepřekročil deset let života. Nebude lehké přežít kemp, trénovat na Pythian Games a udržet její románek s Griffinem, ale s božskou pomocí je Phoebe předurčena k tomu, aby to fungovalo!

Recenze může naspoilerovat první díl:

Phoebe se v minulém díle dozvěděla, že je potomkem řecké bohyně Nike a že je jí pokrevně zatraceně blízko – což znamená, že má obrovské schopnost – a taky nezvladatelné. Na druhou stranu už jí spolužáci nemohou osočovat z toho, že má špatnou krev a že na jejich školu nepatří. A že ona tam patří občas mnohem více, než ostatní. Víte, Phoebe se musela přestěhovat z USA na jeden ostrov v Itálii, kde jsou obyvatelé potomky bohů a mají pro ně i speciální školu. A studenti dávají dost jasně najevo, kdo tam nepatří. I Phoebe to dávali dost jasně najevo. Díky bohu, tomuhle všemu teď odzvonilo a Phoebe má konečně prázdniny. I když… musí trénovat na Pythian Games a navíc, kvůli svým nadpřirozeným (a nezvladatelným) schopnost musí udělat zkoušku, kterou jí udělí sami bohové. A tak je svým nevlastním tátou poslána do Goddess Boot Campu, který jí mohl pomoci své nové schopnosti zvládnout.


 

To by nebylo vlastně až tak hrozné, kdyby tam nechodily dívky, které nejsou starší než deset let. A k tomu všemu je vedoucí její nevlastní sestra Stella a expřítelkyně Griffina, Adara, se kterou se Phoebe moc nemusí. Přeci jenom loni se dost nepohodly a navíc tehdy chodil Griffin s Adarou.


 

Navíc to Phoebe a Griffinovi začíná skřípat. Griffin jí neříká celou pravdu. Totiž, že se s Adarou stýká a Phoebe nemá vůbec ponětí kvůli čemu. Snaží se nežárlit, jenže po předchozí zkušenosti, je nejistá.


 

Aby toho nebylo málo, Phoebe někdo posílá tajná psaní, která mají co dočinění s jejím tátou. Totiž, její otec umřel při zápase, protože hrál fotbal. Ono by ani nevadilo, že hraje fotbal, spíše vadilo to, že využíval jeho nadpřirozené schopnosti ve fotbalu k tomu, aby ho hrál, což je zakázané. A tak ho bohové potrestali. Takže Phoebe má spoustu věcí, se kterými se musí popasovat.


 

První díl jsem přečetla před docela dlouhou dobou. Musím uznat, že jsem měla trochu strach, co se stane s Phoebe a Griffinem. Když já jsem si ten jejich vztah tak hrozně moc zamilovala, že jsem nechtěla, aby jim to skřípalo. Druhý díl jsem si vzala na čtení na dovolenou a přečetla ji za jedno odpoledne. Tera píše hrozně fajn, její angličtina a styl psaní mi hrozně sedly a já si Phoebe znovu zamilovala. Začetla jsem se na pláži a nemohla se od knihy odtrhnout. No a taky jsem se trochu přismahla, takže tady máte důkaz, jak dobré to je. A že já se vážně nerada smažím na sluníčku.


 

Zápletka mne bavila, kniha byla super a já jsem chtěla tlouct hlavou o stěnu, že jsem s přečtením druhého dílu, když jsem ho navíc měla k dispozici tak otálela. Někdy nerozumím ani sama sobě. Nejhezčí na knize mi přijde vztah Griffina a Phoebe. A také jsem si v tomhle díle oblíbila Stellu. Musím přiznat, že jsem docela koukala, jak se některé charaktery vyvinuly. Přeci jen v prvním díle dávalo spoustu lidí Phoebe zabrat, teď se z nich však staly mnohem lepší postavy.


 

Tahle knížka je krásnou ukázkou odpočinkového čtení. Člověk na jeden nebo dva dny úplně zapomene na nějaké trable a užívá si každou stránku knížky. Bohužel, tento díl mi přišel trochu slabší, než první.


 

Co se týče třetího dílu, před nějakou dobou jsem na webu Terry četla, že jí zatím žádný další děj k příběhu Phoebe nenapadá. Musím říct, že v tomto případě mi to nevadí, protože se bojím, že by se další díly nemusely povést a já bych vážně nerada, aby se mi dojem z těchto dvou knih zkazil. Tera má další sérii knih, na kterou si brousím zuby a doufám, že budou stejně dobré, jako tato. 


čtyři sovičky

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...