10/08/2011

Co se stalo a nestalo v... září


ZÁŘÍ

Září, je pro mnohé měsíc, kdy končí prázdniny a začíná škola. I u nás to tak bylo. A škola letos nasadila velmi zvláštní tempo. Již první týden jsme psaly test a tak to vlastně probíhalo celé září. Je docela zvláštní, že až teď se situace pomalu uklidňuje. Pokaždé, mám na konci roku pocit, že to nemůže být horší. Spousta testů a zkoušení, stresu z uzavírání známek, spousta učení, málo volného času. A pak mě každé následující září vyvede z omylu. Jako toto. 

Ale vážně jsem nečekala, že to bude taková bomba. Na blog či na čtení, vůbec nebyl čas. Nepřečetla jsem skoro nic a to, co jsem přečetla, bylo  na úkor nějakého testu nebo zkoušení. Tak málo jsem toho nepřečetla už hrozně dlouho. A navíc si připadám, jako chodící zombie, neboť jsem neustále unavená. 
Jinak, moc velkou radost nám dělá rostoucí počet pravidelných čtenářů, který se vyšplhal až na číslo 60. Skoro neuvěřitelné. Pamatuji si, jak jsem skákala radostí, když se objevil první pravidelný čtenář. A teď jich máme šedesát. Prostě neuvěřitelné. Moc všem děkujeme za všechny komentáře, které napíšete, za všechny líbí se mi na facebooku. 

Co se týče čistě knih, září bylo plné očekávaných titulů. Unbecoming of Mara Dyer,  či Lola and The Boy Next Door. Také oficiálně vyšlo Shout Out. Recenzi na Lola and the Boy Next Door naleznete zde

Užívejte volného víkendu, 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...