10/09/2011

Posuď knihu podle obalu (18)

Kniha: Carrier of the Mark
autor: Leigh Fallon

anotace:

Měli spolu být.

Když se Megan Rosenberg odstěhuje do Irska, všechno v jejím životě do sebe začne zapadat. Po vyrůstání v Americe, je překvapená, že se v nové škole cítí jako doma. Seznámí se se skupinou přátel a okamžitě je přitahována k temně vypadajícímu Adamu DeRísovi.

Megan však brzy odhalí, že její city pro Adama, jsou určeny osudem, který byl zpečetěn před lety-a že jejich vášeň a síla,která je svedla dohromady, by je mohla oba zničit.


Vzhledem k tomu, že se mi porouchal Word, nemůžu tam dát rámeček, za což se omlouvám. Jinak dneska jsem si prohlížela naší stránku to-read na goodreads a vybrala si tuhle knížku. Jestli jsem ji už někdy do tohoto meme dala, tak se znovu omlouvám, ale člověk si nemůže všechno pamatovat. 


Hodnocení : Obálka se mi moc líbí. Já miluju modrou a čím víc, tím líp. Tahle sice není úplně modrá, ale ty šaty, které přechází o něčeho jako dýmu, se mi opravdu líbí. Navíc ta holka má opravdu hezký vlasy :D . Kdybych obálku sovičkovala, dala bych jí 4,5 sovičky. Obálka je krásná, ale znám i hezčí, takže proto -0,5 sovičky. Ten příběh mě taky zaujal a až nebudu mít tolik učení, knížku si určitě přečtu.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...