9/25/2012

Catching Fire : obsazení a spoustu dalších věcí


Vzhledem k tomu, že jsem v poslední době nic nepřečetla (z velké části k tomu přispěl fakt, že jsem nemocná), nemohla jsem na blog dávat žádné recenze, prostě nic. Mně ovšem vadí, když je na blogu mrtvo a tak jsem přemýšlela o čem jsem ještě nepsala, a potom mě to napadlo. Já se s Vámi nepodělila o žádné Hunger Games novinky, respektivě Catching Fire, pokud jste sledovali server mockingjay.net nebo máte na facebooku 'lajknuté' Hunger Games, tak během prázdnin jste měli možnost zjisti, kdo bude koho hrát. Já ale pevně věřím, že to jste všichni neudělali a já Vám tímto článkem udělám radost. Pokud jste ovšem udělali to, co jsem předtím psala, bude pro Vás toto pouze nudným omíláním, takže Vám se omlouvám,ale já nemám o čem jiném psát :). 

Takže ososby a obsazení:
Finnick Odair....Sam Claflin
Beetee...Jeffrey Wright
Dratkie...Amanda Plummer
Plutarch Heavensbee...Philip Seymour Hoffman
Johanna Mason...Jena Malone
Mags...Lynn Cohen
Enobaria....Meta Golding
Brut...Bruno Gunn
Kras...Alan Ritchson
Plev...E.Roger Mitchell
Zrnka...Maria Howell
Kašmíra...Stephanie Leigh Schlund

(kliknutím na hercovo jméno, se přenesete na jejich profil na imdb)

Jestli jste četli můj článek Obsazení Hunger Games (odkaz sem rozhodně dávat nebudu, protože se za článek stydím), jistě víte, že jsem výběrem herců nebyla vůbec nadšená, zejména Peetou. Na celý cast Catching Fire si ovšem nemůžu stěžovat, vždycky když jsem viděla jejich fotku, řekla jsem si : Přesně takhle jsem si ho/jí představovala. A co Finnick? Moje prvotní reakce byla : Hmm jo je hezkej, uvidíme. Teď ovšem kdykoliv s nim vidim fotku, začne mě šimrat v břiše a začnu pištět Finnick! a to je zapříčiněno pouze tím, že jsem viděla několik fotek, co teprve až budou plakáty, trailery...a FILM! Ten se začal natáčet 10.září a koncem roku by měly být všechny potřebné materiály natočeny. Film bude mít premiéru v listopadu příštího roku. Což je opravdu dlouhá doba, ale nebojte se, počítám, že v červnu nebo červenci bych mohla opět začít dělat Hunger Games Movie Information, tedy teď to bude Catching Fire Movie Information.Také režisérem není Gary Ross, protože ten se režisérského postu vzdal, filmu se ujal Francis Lawrence, ten režíroval například Já, Legenda. Na scénáři se opět podílela autorka HG série, Suzanne Collins. Podle herců je scénář velmi věrný předloze, takže uvidíme....
Pokud se chcete kouknout na fotky z natáčení, jděte sem (jsou úplně dole a je jich 25!).

Ještě taková drobnost na závěr :
Když se vypne zvuk a vy odhadujete,co by tak ti herci mohli říkat :).

To by bylo ode mě asi všechno, takže teď přicházíte na řadu Vy:
Co si myslíte o hercích? Co Finnick?
Koho byste chtěli slyšet na soundtracku ?
A co ty fotky :)?







(tenhle podpis mi tak strašně chyběl :))

zdroje: youtube.com, weheartit.com, fragment.cz, fb stránka The Hunger Games Movie


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...