3/14/2012

Minirecenze: Shadows




Název:
Shadows
Autor:
Jennifer L. Armentrout
Série:
Lux
Díl:
0.5
Mé hodnocení:
Moje love-obsessing hodnocení: 5 soviček
Průměrné hodnocení na goodreads.com:  
4.38 při 583 hodnoceních
Jazyk: 
Angličtina
Klady: 
 Postavy, zápletka, styl psaní
Zápory
Asi taková ta láska na první pohled – ale mně to vůůůůbec nevadilo!
Dojem: 
Miluju Lux sérii! Krásná prequel o tom, jak se do sebe Dawson a Bethany zamilovali a o tom, co se vlastně a jak stalo. A sakra, nemůžu se dočkat druhého dílu,Onyx!
Děj:
Jedná se o kratičkou prequel k Lux sérii,ale přesto mě děj bavil a čtení jsem si sakra moc užila
Postavy: 
Aaaach Dawson <3
Žánr:
YA
Originalita
Co se týče příběhu, jedná se o docela stereotypní typ, ale jak jsem již několikrát zmínila, ne že by mi to vadilo
Doporučuji: 
Všem, kteří si chtějí na chvíli odpočinout a všechno vypustit z hlavy a všem, kterým se líbil Obsidian, samozřejmě
Stojí za pozornost díky: 
Psaní, náměť
Původní očekávání: 
 Docela vysoká
Konec: 
 Oh můj, do léta asi umřu! Nemůžu se dočkat dalšího dílu, naprosto skvělý prequel, zamilovala jsem se do Dawsona. Miluju ten styl psaní.

Anotace:
Poslední věc, kterou Dawson Black očekával byla Bethany Williams. Jako Luxen, mimozemšťan obývající Zemi, jsou lidské dívky… no, zábavné. Ale od doby, kdy Luxeni musí svou pravou identitu skrývat, by zamilovat se do jedné bylo šílené.
Nebezpečné. Lákavé. Nepopiratelné.
Bethany nemůže popřít to okamžité spojení mezí ní a Dawsonem. A ačkoliv kluci nejsou problémem, o který stojí, nemůže od něj zůstat dál.
Okouzlen. Lákán. Milován.
Dawson skrývá tajemství, které změní její existenci… a dostane její život v ohrožení. Ale ani on nemůže přestat riskovat vše pro lidskou dívku. Nebo pro osudu, který je nevyhnutelný jako láska sama.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...