1/27/2012

Hunger Games movie information (8)

Týden uběhl jako voda a jsem tady zase. U nás na škole se ve středu uzavíraly známky,takže toho máme celkem dost (především našho profesora na zeměpis a tělocvik :)).Proto hned na začátek dám parodii na I wanna go od Britney Spears.Určitě jste ji už slyšeli,ale i tak ji sem dám. Opět se jedná o vlezlou písničku a já si ji celý den zpívala.

Dále se otevřela stránka Capitol Couture,kde se objevil obrázek nebo bych spíš měla říct malinký kousíček filmu? Já osobně jsem z něj nadšená a koukala jsem se na něj pořád dokola.Snad se vám bude taky líbit:

Taky se objevila nová fotka Katniss :

Na youtubu je také spousta lidí,kteří dělají soundtracky pro Hunger Games.TYTO PÍSNIČKY SE NEVYSKYTUJÍ VE FILMU.






slibuju, že se budu snažit sem dát každý týden nějakou písničku,kterou někdo složil pro HG

Dále jak jsem slíbila jeden recept a tentokrát si s tím dám větší práci :)
Kozí sýr od Prim
Budete potřebovat:
kozí sýr a  4-5 listů bazalky

Bazaliku omyjeme a obalíme jí kozí sýr podle obrázku

Dobře to nebylo tak složité jak jsem původně chtěla,ale já jednou si sednu a přeložím nějaký složitý recept,jenom to nebude tento týden.

Určitě zajděte na Capitol Couture, kde najdete vše o stylu Kapitolu.Stránka se teprve rozjíždí,ale vypadá opravdu dobře.
A nyní přehlídka bot z Kapitolu,které se vám líbí nejvíc?
Tyto  24 karátové boty patří Effie,která je obula při příležitosti přivítání Splátců z 12.kraje na Kapitolském nádraží
Ano,přesně tyto boty měla Effie na nohou,když vytahovala jméno Primrose Everdeen
V těchto botách zajisté Splátce z 8.kraje vydrží v Aréně všechno
Takovéto boty nosí servírky v Kapitolu
Boty hlavního Tvůrce Her - Senecy Cranea
Boty občana Kapitolu

NÁSLEDUJÍCÍ INFORMACE NEMUSÍ BÝT PRAVDIVÁ,A PROTO NA NÍ MOC NEDÁVEJTE
Hunger Games by měl údajně být film od 13 let a měl by trvat 2 hodiny a 15 minut. Jestli je tato informace pravdivá,se dozvíme až bude program kin :).Co si myslíte o délce filmu?Pro mě,2 a čtvrt hodiny Hunger Games...Budu v Nebi :).

Ještě dodávám nové obrázky.Líbí? 





Tak to budu pro tento týden všechno.Uvidíme se zase za týden.
zdroje: mockingjay.net,thehob.org,youtube.com,capitolcouture.pn,fictionalfood.net,facebook.com

2 komentáře:

  1. Ahoj. Podle mě jsou moc pěkný ty druhý, třetí a poslední boty teda nemusely by být růžový... jiná barva by byla lepší :)
    Já bych brala kdyby to bylo delší :) vůbec by mi to nevadilo, ale 2 a čtvrt hodiny jsou super, nemůžu se dočkat až to bude v kinech :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní: V těch botách s tebou naprosto souhlasím (včetně té růžové barvy, já bych je brala třeba béžové).
    Jestli to bude dobrý film (doufám, že bude), mohl by trvat třeba ... čtyři hodiny :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...