1/22/2012

Clockwork Angel

Kniha:Clockwork Angel

Autor: Cassandra Clare

Série: The Infernal Devices

Díl: První










Recenze obsahuje spoilery
Chci vás upozornit,že jsem team Will,takže jestli fandíte Jemovi,tahle recenze se vám s největší pravděpodobností nebude líbit.

Clockwork Angela jsme dostala k Vánocům od druhé Nory a přečetla ho asi za čtyři dny.
Příběh se odehrává ke konci 19.století v Londýně. Mladá Tessa přijíždí hledat svého bratra.Uvězní ji ale the Dark Sisters (já jsem to původně chtěla přeložit,ale Tmavé sestry zněly prostě divně a mě se nechtělo přemýšlet nad lepším překladem) a vyhrožují ji bratrovou smrtí pokud nebude dělat co jí nařídí.Jednoho krásného (v Londýně většinou prší,takže si myslím, že krásný asi nebyl) dne ji zachrání William Herondale (když jsem si přečetla jeho příjmení, začala jsem skákat radostí).Ten jí odvede do Londýnského institutu,který je vedený Charlotte Branwell a jejím manželem Henrym. V institutu také bydlí Jessamine Lovelacea James Carstairs.

Na knížce mě asi nejvíc bavilo spojovat si přímení s postavami z Nástrojů Smrti.Musím taky říct,že the Infernal Devices se mi líbí víc než Nástroje Smrti.Také zbožňuju Willa. Strašně mě překvapilo, že je tolik lidí co upřednostňují Jema. Nic proti vám, ale co na něm vidíte. Mít šedivé vlasy ve dvaceti,není výhra. Já vím, že to není jeho vina,že je má šedivé,ale i tak,představte si ho. Will oproti němu má černé vlasy a modré oči. K tomu všemu je i vtipný.
Tessa mi byla celou knihu sympatická a měla jsem jí ráda. Teď čtu Colockwork Prince a názor na ní se trochu mění, ale v Angelovi je milá. Koho mám opravdu ráda, je Charlotte a Henry. Oba dva jsou strašně sympatičtí. O Jessamine nevím co bych si měla myslet. Třeba si udělám svůj názor až dočtu Clockwork Prince.

U Clockwork Angela mám takovou matnou obálku a strašně hezky se od ní odráží světlo. Obecně ta obálka je hodně povedená. Willovi to tam sluší a Big Ben v pozadí,prostě dokonalý. Taky je to první kniha,kterou jsem od Cassandry četla v angličtině a četla se dobře.Nepřipadalo mi,že by tam byla nějak extra těžká angličtina.

Sečteno a podtrženo,kniha se mi hrozně líbila a čtení jsem si užila.Našla jsem si nového Jace – Willa-do kterého bych se mohla zamilovat a objevila jsem další ženskou hrdinku. Pokud se vám líbili Nástroje Smrti, The Infernal Devices budete milovat. Takže rychle si ji někde sežeňte a dejte se do čtení,protože další Lovci Stínů jsou tu.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...