1/21/2012

Kniha: Chain Reaction

Autor: Simone Elkeles

Série: Perfect Chemistry

Díl: Třetí

Recenze obsahuje spoilery
Já tuhle sérii naprosto miluju. Bavil mě každý díl a tenhle je snad nejlepší.Kniha je psaná z pohledu Luise,nejmladšího Fuentese a Nikki,holky s rodiči z Mexika,která neumí ani slovo španělsky.Oba dva mi byli hned ze začátku sympatičtí a musim uznat,že Liuse mám asi nejradši.Nepochopte mě špatně,Carlos a Alex jsou oba dva úžasní,ale pro mě je Luis…prostě Luis.Možná ho mám tak ráda proto,že není úplně…jak to říct…bad guy. Má svoje plány do budoucnosti a ví, co přesně chce dělat  příštích deset let. Takže něco naprosto jiného než Alex a Carlos, kteří byli v gangu a věděli, že o vysoké si můžou nechat zdát. Takže tenhle příběh měl něco, co ty dva neměli.

Příběh začíná na svatbě…chvilka napětí, i když je všem jasné koho, svatba to může být…Alexe a Brittany. Ano správně je to tak. Tohle je jediná scéna z celé knihy, kdy jsem litovala, že kniha není psaná z pohledu Brittany nebo Alexe. Třeba se Simone někdy bude nudit a někam ji z jejich pohledu napíše. Kdyby tak náhodou již učinila, prosím napište mi, moc ráda bych si ji přečetla.

Teď když jsem napsala, jak kniha začíná, mohla bych napsat, jak končí J. Ale to já samozřejmě neudělám.  Místo toho se budu věnovat Nikki.
Nikki klukům nevěří a upřímně, já se jí ani nedivím, protože kdybych zažila to co ona, taky bych si dávala pozor. Bohužel vám neprozradím, co se jí stalo, i když se to dozvíte hned v první kapitole. Chce to ovšem nějaké to napětí před čtením, ne?

V této knize se také na scénu dostává Latino Blood. Ach jak mi ti drogoví dealeři chyběli. Není sranda když po sobě nikdo nestřílí. V této knize jsem si našla také člověka,kterého nenávidím a to …Marco. Ten kluk je naprostý idiot a já osobně bych ho nejradši zabila.

Je tato kniha stereotypní? Asi, rozhodně je tisíckrát méně stereotypní než předchozí dva díly. Mám hned dva důkazy:první – Luis není bad guy jako Alex a Carlos, druhý- *mírně se červená* ten vám dojede po přečtení  prvních kapitol. Malá nápověda: Nikki není to, co byly Kiara a Brittany na začátku knih. Překvapí mě něco v knize? Podle mě rozhodně nebo alespoň mě to hodně překvapilo.Opět nemůžu to sem napsat,protože to je hodně velký spoiler. Je kniha předvídatelná? Do jisté míry, rozhodně méně předvídatelná než Perfect Chemistry. Má kniha epilog? Ano a já ho naprosto zbožňuju. Musím se přiznat, že jsem na epilozích závislá. Co bych dělala bez epilogu k Hunger Games a Harrymu Potterovi ?! Užila jsem si čtení? To si pište,že jsem si ho pořádně užila. Alex,Brittany,Carlos,Kiara, Luis a Nikki mají místo v mém srdci. Série Perfect Chemistry patří mezi mé oblíbené non-fiction série a rozhodně se k ní budu ráda vracet. Všem vám jídoporučuji. Čtení si rozhodně užijete a hlavně vás nepustí.