12/24/2011

Vánoční knižní hop – vyhodnocení

wehearit.com

Tak co, už to máte za sebou? Nebo vás to ještě čeká? Naše rodina večeří buď od 17:30 nebo od 18:00, podle toho, jak se vše stihne upéct a usmažit. Následně půl až hodinu jíme a jdeme ke stromečku. To jen pro odůvodnění, proč je vyhlášení až takhle večer. Aby to bylo, jako byste našli dárek pod stromečkem :). V první řadě bych Vám všem chtěla velmi poděkovat za to, že jste se soutěže zúčastnili, moc se toho vážím. Také moc děkuji za přání k Vánocům, vždycky mě to zahřeje u srdíčka. Ale teď už k vyhlášení, že?

Vítězem se stává:

#478 – Nikki Finn

Patří Ti mé velké gratulace. Snad jsem udělala radost. Ostatní kdo nevyhráli, nesmutněte. V únoru nás čeká velká soutěž, tentokrát narozeninová ;). Jinak, Nikki Finn se asi teď možná vyděsila, že jí nepřišel žádný mail, ono je to z důvodu, že já jsem teď v tuto chvíli (článek je přednastavený) na horách kde není žádný internet. Mail Ti pošlu nejdříve 26.12., dříve jsem ti mail poslat nechtěla, abych Ti připravila krásné překvapení pod stromeček.



A všem ostatním – ještě jednou krásné prožití svátků a Silvestra, pořádně oslavte příchod nového roku, užijte si volna a pořádně se nadlabejte – Vánoce jsou jen jednou za rok.

4 komentáře:

  1. Vidím dobře???? Moje jméno? :D :D :D No skvělé :D Děkuji moc!!!! jsem opravdu mile překvapena :)) Děkuji!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky, chtěla jsem se jen poptat, kniha stále nedorazila... nemáš číslo , tedy ten kod pro sledovani? Abych věděla, zda už odeslali nebo ne? :)))

    Děkuji :))

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...