12/27/2011

Silence (Hush Hush 3)


Kniha: Silence
Autor: Becca Fitzpatrick
Série: Hush,Hush
Díl: Třetí

 

Recenze by vám mohla naspoilerovat předchozí díly i samotný děj knihy


 

V prvním díle se seznámili a ona se dozvěděla jeho tajemství.
Ve druhém se rozešli.
Ve třetím se naštěstí na scéně neobjevil žádný vlkodlak,který by pokazil děj svým nevyspělým chováním (před očima mi běhá film Zatmění, ne kniha...jo a kdyby to nebylo jasné,byla jsem Team Edward :D).

 

Dobře přestanu to psát jako recenzi na Stmívání a půjdu k Silence. Zavrženého jsem přečetla před rokem a strašně se mi líbil. Bylo to něco jiného a četlo se to prakticky samo. Tu knihu jsme společně s druhou Norou označily jako knihu na jeden dech. Zavrženému jsem se dlouho vyhýbala. Jeho obálka mi přišla jednoduše odpudivá. Pamatuju si jak jsme s Norou číslo dvě stály v knihkupectví a četly si zadní obal knihy. Bylo tam něco o Patchových očích a my se jednohlasně shodly na tom,že to bude blbost. Potom si jí ale druhá Nora koupila ke čtení na dovolenou a okamžitě jí chytla. Na konci prázdnin jsem ji do ruky dostala i já a začala naše posedlost sérii Hush Hush.

Druhý díl Crescendo jsem si koupila k Vánocům v angličtině v Amsterdamu. Dodnes nezapomenu jak jsem psala Noře SMS zprávy popisující děj. Bohužel třetí kniha měla vyjít až za rok od toho co jsem přečetla Zavrženého. Nadšení z knih mě opustilo a přestala jsem se o sérii zajímat.

Minulý víkend jsem Silence objevila v jednom knihkupectví v Bratislavě (kde mají mimochodem o hodně větší sekci s En knihami než u nás). Už jenom se zvědavosti jsem si ji koupila (opět k Vánocům).

Musím říct jedno : kniha mě rozhodně nezklamala. Četla se stejně dobře jako předchozí díly a líbila se mi víc než Crescendo. Knížka byla i vtipná.


 

!Pozor spoilery!

Kniha začíná tím (nepočítám prolog),že se Nora objeví na hřbitově a nepamatuje si posledních pět měsíců. Postupně zjišťuje,že ji někdo na 11 týdnů unesl a ona má pravděpodobně amnézii. Proč si ale nepamatuje ty dva měsíce předtím? Všichni víme,že to znamená, že si NEPAMATUJE Patche!!!!!!! Tohle mě naštvalo celkem dost, asi tak jako Percy a Annabeth (dobře Rick mě naštval o trochu víc). Zapomenout Patche? Ani náhodou. Navíc,jako kdyby situace nebyla už tak strašná, její matka chodí s Hankem Millarem, tátou Marcie.

Naštěstí se na začátku knihy na scéně objevuje Jev. Pro ty co zapomněli, tak Jev je Patchovo pravé jméno. Ani nevíte jak moc jsem byla šťastná když se objevil. Těšila jsem se na scény s ním. Jediný háček byl v tom, že si ho stále nepamatovala. Teď nevím co bych psala dál, abych vám moc neprozradila. Snad jen to, že v knize se objeví i Nořin kamarád z dětství Scott. Možná přestanete nenávidět Marcie a Vee vás nejspíš jednou naštve. Patche budete milovat pořád stejně a možná i víc. Já osobně jsem upřednostňovala když mu říkala Jev. Budete doufat,že si Nora na Jeva/Patche vzpomene. Občas budete nad Norou kroutit hlavou kvůli jejím činům (to jsem dělala já, ne že by byla hloupá,ale já bych to prostě neudělala, kdyby mi někdo řekl ať zůstanu,zůstala bych). Jo a půjde o život.


 

To je asi tak všechno,co bych vám o knize mohla říct bez toho abych vám vyzradila o čem to je. Teď se budu opakovat,ale co...Silence rozhodně patří ke knihám na jeden dech. Člověk jí prakticky nepoloží. Kniha se mi zdála propracovanější a byla opravdu dobrá. Rozhodně se těším na další díl a vzhledem ke konci třetího dílu můžu říct,že to nevypadá na zbytečné protahování série.

Čtení jsem si ohromě užila a knihu doporučuji všem co mají slabost pro hodně hezké kluky. V Patchově případě hodně hodně hezké kluky. Jo a ještě něco na té knize je...Jmenujeme se po hlavní postavě,tedy Noře Greyové. Takže by se dalo říct,že to je naše srdcovka.

Teď vzkaz pro ty,co nečetli první díl: Nenechte se odradit obálkou nebo špatným výtahem z knihy. Budete se při knize hodně smát a hlavně ji budete mít rychle přečtenou.


 

S hrdostí Vám mohu oznámit,že jsem opět propadla Hush Hush sáze.

 
Jako bonus přidávám jednu vtipnou scénu. Možná vám nebude připadat vtipná,protože je vytržená z kontextu. Nevadí...třeba se zasmějete.

"I'm officially in love with you sheets."

"That the only thing you're in love with?"

"Nope.Your mattress too."


 

Záměrně jsem vynechala, kdo co říká,ale myslím,že i tak to je jasné. No nic...doufám,že jste se alespoň usmály.


 

Krásné mezisváteční období. Doufám,že jste si Vánoce pořádně užili a dostali,co jste chtěli.


 

P.S. Čtvrtý díl by měl vyjít koncem roku 2012




1 komentář:

  1. Já tuhle sérii taky zbožňuju. Jedničku mám doma a jsem ráda. Dvojku už jsem si půjčila v knihovně. Trojku si neplánuju kupovat, ale rozhodně si jí přečtu, až se u nás objeví. :) Miluju Patche.
    A ten začátek mě dost pobavil.. :D taky doufám, že se tam neobjeví vlkodlak, co všechno zkazí.. :D (team Edward, wohou!!:D)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...