12/30/2011

Hunger Games movie information (4)


Týden se s týdnem sešel a je tu opět HGMI. Jako první se vás ale musím zeptat,co jste dostali k Ježíšku? Doufám, že něco hodně hezkého...Třeba knížky, které teď čtete.

Jako první tu pro vás mám 4 epizodu Finnicka a Annie (tady se mi Finnick líbí o hodně víc než v předchozích dílech) :

Říkají Vám něco The Potter Games?Pokud ne,tak tady je odkaz. Je to vlastně mix HP a HG, tzn. že postavy ze světa Harryho Pottera jsou v Aréně. No a zakladatelé této stránky přišli s The Fandom.
Přidávám video:

Pokud by to někoho zajímalo,tak na Hunger Games soudtracku se také objeví kapely Arcade Fire a The Decembrists, písničky zatím nejsou známé.
HG Soundtrack také patří mezi jedny z nejočekávanějších soundtracků roku 2012, ostatně jako vše co se týče HG filmu.

http://mockingjay.net/ vám přináším nákresy z různých záběrů. Já osobně absolutně netuším ze kterých scén pochází. Co vy?




Taky jsem kdesi na internetu našla pro mě nové fotky Katniss:



Knihy Hunger Games jsou na prvním místě USA Today Best Sellers List!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

To je asi všechno...Mějte se hezky a uvidíme se zase příští týden s HGMI.
zdroj: mockingjay.net, thehob.org, google.com, youtube.com, thefandom.net, thehungergamesmovie.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...