12/16/2011

Hunger Games movie information (2)


Takže já vím,že do premiéry ještě nějaký ten pátej zbývá,ale mě napadlo,že bzch tenhle článek mohla udělat na téma:
Výbava na premiéru

Tenhle článek bude opravdu krátký,nezlobte se na mě,ale delší nestíhám.

Začneme s identifikací,jste občany Panemu,takže se vám to bude hodit:

jsou volně ke stažení,takže si je můžete sami udělat
Více obrázků můžete najít zde


Včera jsem na mockingjay.net narazila na vodu k Hunger games.Připadá mi to naprosto zbytečný,ale asi je to lepší než si kupovat coca-colu.

Když už si budete kupovat vodu nezapomeňte si do košíku hodit lak na nehty z řady Colours from the Capitol.Taky zbytečnost,ale proč ne.
Tady máte barvy.Tak co jakou jste si vybrali vy?

Takže máme co pít,máme co na nehty,možná se bude hodit něco na sebe.
Výběr pár triček:
  
Pokud máte propíchnuté uši,tady jsou náušnice:
A nakonec to nejdůležitější:
Samozřejmě,že toho je ještě strašně moc,ale nemůžu to přece vyplácat na jednom článku.
Jako bonus přidávám pokračování Finnicka a Annie:


Užijte si Advent a za týden jsem tu znova s Hunger Games movie information

zdroje: youtube.com,mockingjay.net,amazaon.com,refinery29.com,hungergamesmocie.org



4 komentáře:

  1. teď mě napadlo, jak by na mě koukali, kdybych přišla do kina se vším tímhle :D To by bylo NĚCO! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tu brož chci!!! Nemůžu se dočkat filmu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tie náušnice!!! tie sú úplne geniálne!!! a brošňa tiež :) voda je trochu moc... kupovať za drahé peniaze obyčajnú vodu len kvôli obalu je fakt divné!

    OdpovědětVymazat
  4. Freckles: už jsem nad tim taky přemýšlela...jenom tričko bych si asi vybrala jiný...
    Haiska: Zkouším rodiče přemluvit,aby mi dali brož k svátku,mám ho totiž ještě před premiérou
    Princezná: Taky si myslim,že ta voda je trochu víc zbytečná...a s těmi naušnicemi máš pravdu, jsou naprosto dokonalé

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...