12/17/2011

Obsidian (Lux 1)


Kniha: Obsidian

Autor: Jennifer L. Armentrout

Série: Lux

Díl: První
 

 Recenze neobsahuje spoilery
Od Jennifer jsem četla již jednu knihu, nebo by se možná dalo říci dvě, pokud jako knihu berete prequel ke knize Half-Blood jako knihu (dokonce to i na Book Depository jako knihu prodávají ;) a líbila se mi. Nešlo o originální knihu, ale líbilo se mi, jak je napsaná a bavila mě. takže jsem byla opravdu na Obsidian zvědavá. A kniha mě nezklamala.
 

Ono by se Obsidian dalo označit za takovéto guilty pleasure. Protože ono to vlastně není nějak světoborné, dech vyrážející, ale člověka to prostě baví a knihu nechce položit. Proč to nazývám guilty-pleasure? Protože hrdinka se stěhuje do nového města, vedle ní bydlí neuvěřitelně sexy kluk, který ji nemá extrémně rád. A navíc je na něm něco zvláštního. Já bych to tak neměla chválit, protože se jedná relativně o obehrané téma, ale kdybyste věděli jak se mi to hrozně moc líbilo. I když je to podobné Twilight.
 

Kat se přestěhovala do Západní Virginie, kvůli tomu, že… už nemohla se svou matkou zůstat tam, kde dřív žila. Moc to… bolelo. Po obrovské ztrátě, kterou utrpěla, se s matkou přestěhovala na nové místo. S novými sousedy. Se kterými nebude tak lehké se spřátelit. Alespoň ne se všemi. Po městě kolují podivné zvěsti. A Kat se dějí podivné věci.
 

Jo, já vím, obehrané, obehrané, obehrané. Ale mě to tak bavilo, ani nevíte jak. Na Obsidiana jsem si brousila zuby snad od té doby, co jsem přečetla Half-Blood a dozvěděla se, že Jennifer má vyjít další série. Její hlavní postava, Katy, byla hrdinka, se kterou bylo (alespoň pro mě) snadné se sžít. Přeci jenom, hlavní postava knižní bloggerkou? Příjemné osvěžení, nemyslíte? Katy mi byla velmi sympatická a její pohled na věc mně bavil. A navíc její blog - Katy'z Krazy Obsession – ten název si nejde nezamilovat :). Bylo milé si číst o tom, jak Katy uveřejňuje meme jako In My Mailbox, či Waiting on Wednesday.

Na druhou stranu Daemon, byl provokatér, věčně bez trička, ochranářský, dalo by se i říci, že nepřátelský sexy kluk. Ale já jsem si ho zamilovala. Stejně jako jsem si zamilovala momenty mezi ním a Kat. A pak tu také máme Dee, sestru dvojče Daemona, kterou jsem si velmi oblíbila.
 

Myslím, že se nejedná o knižní briliant, který by byl plný originality a naprosto vám vyrazil dech,avšak já jsem si tuhle knížku vážně užila. Momenty mezi Kat a Daemon jsem mně bavily, a i když to připomínalo Twilight, tuhle knihu mám prostě ráda. Abych byla upřímná to, že kniha připomíná Twilight jsem během čtení vlastně vůbec nevnímala. Možná to bylo tím, že jsem byla moc otupělá, ale po následném projetí děje a tak nějak všeho, jsem s holkama musela souhlasit. Ale i když je to podobné Stmívání, vůbec, ale vůbec mi to nevadilo. Mám moc ráda, jak Jennifer píše a to je to, co mě na jejích knihách nejvíce baví. I když byla kniha relativně předvídatelný, stejně jsem se přistihla, že u jistých momentů nadskakuji radostí a užívám si je. Jennifer L Armentrout umí psát a její knihy mne zatím nezklamaly, i když neoplývaly originálností. Netrpělivě očekávám další díl ze této série Lux, tentokrát s názvem Onyx, která vychází v květnu roku 2012.

4 sovičky

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...