9/28/2011

Knižní absťák

Vím, že to na vás kouká ze všech stran, ale je to velmi smutná realita, která se týká i nás. Škola je zpět a my nestíháme. Já jsem vždy ráda, když si třeba jen sednu k televizi a hodinu  nepřemýšlím. Bohužel, teď se to stává jen ojediněle, neboť jsem chyběla celý týden a musím dohánět, dohánět, takže toho mám ještě více, než normálně. Navíc někdo neustálě zkouší, dává testy, malé testíky a spoustu dalších věcí, na které se musím učit, takže volný čas je skoro nulový. Nestíhám pořádně číst, recenzovat, připravovat články dopředu. Nic. Neuvěřitelně mě to štve, ale když jsem na počítači, tak jen zkontroluji mail, kouknu co je nového a to je vše, co za den zvládnu.

Doufám, že omluvíte teď slabší aktivitu, než se všechno dá do stereotypních kolejí a my nebudeme mít třeba jedno odpoledne co dělat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...