6/30/2011

Co se stalo a nestalo v…červnu



Co se stalo a nestalo v… červnu

 

Konečně! Konečně! Pro mě je červen nejlepší měsíc! Jezdí se na výlety, mám narozeniny, je konec školního roku a se třídou chodíme na různé akce. Když se na kalendáři objevilo datum 1.6. skoro jsem výskala radostí. Konečně je školní rok u konce.


 

Kdybych řekla, že byl školní rok pohoda, lhala bych. Letos se znovu přitvrdilo a my jsme toho ke studiu měly více než dost. Spousty testů, zkoušení, ale je to už za námi a čekají nás dva měsíce vysněné a dlouho očekávané (očekávané od 2.9. 2010, jestli to chcete vědět přesně) prázdniny. Spoustu se toho zažilo, spoustu se toho naučilo, ale také zapomenulo a my s radostí vypínáme na budoucí 2 měsíce naše mozkovny.


 

Tumblr_lnew56jgfr1qd94bro1_500_largeTenhle měsíc byl na knihy pořádně úrodný, neboť jsme navštívily Anglii a jedna z nás měla narozeniny (a prakticky si k narozkám nepřála nic jiného než knihy). Dostala jsem půlku zabavených knih od strejdy z Ameriky (prý, že je to dárek), takže mám toho dost číst na půl roku, ne-li déle.


 

Sumarizující článek o Anglii naleznete zde, ale jen tak ve zkratce jsme byly v Londýně a následně v Hastings, celý pobyt trval 8 dní a náramně jsme si to užily.


 

A pak byl uzávěr klasifikace, který nejednoho studenta nenechal klidným, ani mě ne. Tohle pololetí jsem se totiž přestala hodně učit a měla jsem pocit, že to dám tak tak na vyznamenání. A nějakým zázrakem se stalo, že mám vyznamenání s přehledem a zhoršila jsem se jen o dvě dvojky (v pololetí jsem totiž měla nejlepší vysvědčení za celou dobu, co jsem na gymplu).


  

Tumblr_lkyiyhedsz1qhcfg8o1_400_largeKonec školního roku jsme oslavily minulý čtvrtek (uzávěrka klasifikace) návštěvou kina. Byly jsme na filmu V peřině (ano, vážně na tamtom českém filmu pro děti) a upřímně se nám i líbil. Hrozně jsme se nasmály, když na scénu přišel Jiří Mádl se svým čírem nebo, když se Roden pracně plahočil nahoru po schodech. Konečně nějaká česká pohádka, která stojí za to :D


 

A nás čekají prázdniny. Dva měsíce volna, plné zábavy. Užijte si je co nejvíce to jde…



Zdroj obrázků: wehearit.com 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...