3/15/2011

Zbloudilé myšlenky...

Jaro! Jaro! Jaro!
Musím uznat,že dnes bylo fakticky hezky. Konečně to vypadá,že přichází jaro. Konečně! Jediné co tenhle hezký den ničí, jsou ty stále nové a většinou hrozivé informace o Japonsku. Bože, mě je těch lidí tak strašně líto. Vždyť si to nezaslouží. Nejdřív zemětřesení obrovské síly, poté následuje 10 metrů vysoká tsunami a nakonec hrozí výbuch jaderné elektrárny. Rozhodně s nimi soucítím.

Zdroj obrázku: google
Avšak nechci sem nést jenom ty špatné zprávy ,takže teď jsou na řadě ty dobré. Nebo aspoň pro mě. Dneska jsem poslala mail knížnímu klubu ohledně reading copies, tak jsem zvědavá jak mi odpoví, také jsem dnes navštívila knihkupectví kde jsem si obstarala Percyho Jacksona 4, takže brzy očekávejte recenzi. Musím říct,že ty knihy jsou vážně čím dál tím dražší. A jestli jim ještě vážně zvednou to DPH, nebo co to má být, tak jsem naprosto v háji. Můj kapitál je už tak dost nízký díky novým a novým knihám (jak českým,tak anglickým) a jestli se jejich ceny zvýší tak...  vážně nevím.

Rozhodně mě můj kapitál nezastaví nad uvažováním nad koupí nových a nových knih. Musíte mě někdo zastavit, nebo si vážně zrujnuju konto :D. No,rozhodně teď uvažuji o Babe in Boyland, takže jestli to někdo z čtenářů tohoto blogu/článku četl, řekněte mi prosím, jestli do toho mám jít nebo ne. Vážně by mi váš názor moc pomohl =).

Vlastně,když nad tím tak přemýšlím,tenhle článek je naprosto zbytečný,ale já jsem sem prostě chtěla něco napsat! :D Ale vážně, pokud jste četli Babe in Boyland, nebo to čtete, dejte mi tip ;)

Jediné,co mi teď zbývá udělat,je rozloučit se... takže užívejte krásného počasí dokud to jde,čtěte, čtěte a čtěte!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...