3/04/2011

TWILIGHT SAGA - Stephenie Meyer

Bella se zamiluje do upíra Edwarda. On do ní také. Ve druhém dle od ní odejde a ona zjistí, že ji miluje vlk Jakob a ona k němu také něco cítí. Nakonec se však rozhodne pro Edwarda a přes všechny strasti osudu si ho nakonec vezme a žijí spolu šťastně až do smrti...toto je opravdu zestručnělý obsah a dle mého plně dostačující.
Kniha je plná očekávaných zvratů a konec je předvídatelný už od začátku (myslím tím to, že Edward Bellu přemění). Já vím, že to může vypadat, že chci Stmívání pouze kritizovat a dělat si z něj srandu (láká mě to:-)), ale musím přiznat, že jsem po dočtení knihbyla obrovskou fanynkou Twilight. Bohužel jsem udělala tu chybu, že jsem ji začala porovnávat s Harry Potterem. Nikdy takovou chybu nedělejte. Probudíte se Twilightovského snu a budete jak pod ledovou sprchou. Příběh je oproti tomu naprosto nepropracovaný a Edward je až moc dokonalý (teda až na to, že chce Belle vypít všechnu krev v těle, což by mohl být v jejich společném životě problém). Ovšem v kině se na filmech dokonale pobavíte a scénářem to vždy není. Já jsem například vypozorovala, že Edward, Bella a Jacob mají všichni stejnou rtěnku což mně jako holce by celkem vydilo, kdyby můj kluk se maloval stejně. Schválně prozkoumejte Nový Měsíc.
Hodnocení: Knížka vás po prvním přečtením doslova strhne sebou, můžete jíčíst kolikrát chcete za sebou a neomrzí vás...teda tohle vše se odehrává v pouze určitém časovém rozmezí...Je to oddechovka a každý po ní sahá když nemá co číst, proto kdo jinečetl ať si ji klidně na vlastní riziko přečte. S odstupem času se ji směju, ale třeba se vám bude nebo nebude líbit od prvního momentu do toho posledního..:-)
Knihám uděluji TŘI HVĚZDIČKY..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...