3/04/2011

GOSSIP GIRL SERIES - Cecily von Ziegesarová

Vítejte v New York City v Upper East Side, kde jsme já a mí kamarádi těmi největšími hvězdami...bez ohledu na to, zda kamera jede.
Není snad jediná holka a světě, která by o Super drbně neslyšela. Každý miluje Blaire, Serenu. Tahle knižní série má opravdu hodně dílů a já už dávno je přestala počítat.
Děj se odehrává v 21.století v ulicích Manhattanu. Nejsou to ale normální lidi s průměrnými příjmy. Většina jejich rodičů vlastní velmi dobře prosperující podniky a jejich děti nedělají nic jiného než, že utrácí jejich peníze. Nakupují výhradně v Pradě, Channelu, Hermés a Louis Vuittonovi. Chodí na nejprestižnější školy ve městě. Popisovat každou knihu je hodně těžký a já sama si moc příběh nevybavuju...
Jsou to takové knížky na jeden den.
Natočil se (nebo spíš se točí) seríál má 4 série a já sama musím přiznat, že je  lepší než knihy a to já knihomolka moc často neříkám. Chuck je tady totiž hodně hezkej narozdíl od knížky kde je popisovaný jako úplný idiot...Vyhodnocení: Nemáte co číst? S chutí do toho. Chytne vás to. Budete chtít být jako oni. Dovolit si všechen ten luxus a kdyby ne...dobrý zabavení.
Každopádně:
You know you love me. xoxo Gossip girl.  
S ohodnocením v hvězdičkách mám celkem problém... nevím co mám dát... 1 nebo 2 jsou málo 5 zase moc...dejme tomu, že ČTYŘI HVĚZDIČKY.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...