3/07/2011

TOP #10 ...nejoblíbenější knížek

TOP #10 ... nejoblíbenějších knížek
Jak uvést tento článek... asi tak jak jeho psaní skutečně probíhalo...
Je večer, ručička hodin se posunuje v pravidelných intervalech. Mé pohledy se stále vracejí k těm zapeklitým hodinám. Tik tak... tik tak... rozhodně mi neposkytují uklidnění ,které žádám. Normálně mě uklidňuje sudoku, jenže na to je moc pozdě,neboť se večer chýlí  pomalu ale jistě k desáté hodině večerní a můj můj mozek naprosto vypíná. 
Mám chuť tvořit, psát, zaměstant své myšlenky na jiné věci než je děsivý test z matematiky, nebo tuna slovíček na jazyky. A tak si nejdříve beru foťák a fotím fotky ,které naprosto nemají nic společného s tématem ,ale stejně je sem du dát, neboť by se tu měla vyjadřovat hlavně naše osobnost, naše myšlenky , ne?! Od toho jsem vlastně dostala nápad napsat deset nejoblíbenějších knih,které zrovna uchovávám v srdci. To víte, knihy jsou má  srdcová záležitost,ke které se upínám a budu se za ni bít do posledního dechu. Zde vám tedy nabízím 10 nejlepších knih ,které mám nadevše ráda 
PS: Gratuluji ,jestli jste se prokousali mými naprosto zcestnými myšlenkami a konečně se dostali k jádru věci.
#10.místo-Dotek Anděla
Víte... Tahle knížka je naprosto jiná, naprosto oddechová. Mám jí ráda, protože jí přečtu za jedno odpoledne a zamiluju si ten příběh natolik, že tu knihu čtu večer znova.  
#9.místo -série Gossip Girl
Ano ano, toto musí být matoucí, vždyť jsem dala knížkám tři hvězdy... víte... jsme tu dvě,ale to není ten problém. Víte, Gossip girl si mne získala hlavně posledním dílem, tedy myslím, tím, kde jsou všichni na vysokých a různě se scházejí a rozcházejí. Řekla bych, že to má krásný konec, i když se tam Blair rozejde s Chuckem (ano... Blair a Chuck jsou mou srdcovou záležitostí díky seriálu).

#8.místo-Zavržený
Patch! Patch! Patch! Patch!... och Patch... nebezpečný, přitažlivý a hlavně ne dokonalý, jak se ukázalo v Crescendo (upřímně nemohu napsat, Hush Hush serie , protože jsem v Crescendu přeskočila asi 100 stránek... pochopte mne... já chtěla víc Patche... :D ) . Nevím, jestli je to ještě něco dalšího ,co mě na Zavrženém tak láká, možná ještě styl psaní Beccy... ale nevím.... no hlavně Patch!!

# 7.místo - Série Vampýrská Akademie
Momentálně mám rozečtený poslední díl a s klidem mohu říci, že si mě tato série získala. A to ,že jsem k ní měla hodně předsudků, hlavně kvůli jménům a tak. Slogan,který říkal něco ve smyslu "nedočkaví na další díl Stmívání? Kupte tohle, je to něco podobnýho" mne opravdu ,ale opravdu nenavnadil a spíše odradil. Ale když jsem se ponořila do světa knižních blogů,odkud na mne tato série neustále vykukovala s nejlepším hodnocením, řekla jsem si, že za zkoušku nic nedám. A ejhle... líbí se mi... a moc. Opravdu jsem nečekala, že si mě tahle série získá... Přeci jenom... další upíři

#6.místo- Percy Jackson 
Myslete si co chcete, podle vás je to série pro děti, ale mě se líbí. Tedy... ta část, kde mu je jedenáct je trošku nudnější,ale postupem času to získává grády. Tato kniha si mě získala díky super (super!) náměťu či tématice... ANTIKA-ŘEČTÍ BOHOVÉ (kdyby jste to nevěděli... miluju a miluju Antiku!!) mám ráda Řecké mýty a různé příběhy a bozích a tady mi to Rick (autor) krásně naservíroval pod nos. Nemůžu se dočkat až u nás vyjde další díl.

#5.místo - Harry Potter série
Musím uznat, že Harry Potter je tak neuvěřitelně promyšlený... že to snad ani není možné. Avšak není to mou srdcovou záležitostí jako mnoha z vás, neboť jsem na něm nevyrůstala a tudíž mi k srdci tolik nepřirostl. Avšak musím se vám přiznat... zrovna teď jsem si ho šla zapnout a kleju proti Rowlingové, že nenechala namluvit další díly. Copak nás tak nenávidíš?

#4.místo-Jana Eyrová
Jste překvapeni? Já bych byla, neboť sem píšu samé YA knihy a klasice jsem se snad ani jednou nezmínila. Nemusím moc klasiku aspoň ne českou, avšak tu britskou. Tu ano, mám moc ráda příběhy sester Bronteových a Jana Eyrová je mým nejoblíbenějším. Vlastně jsem ji nikdy ani nečetla ,ale i poslech stačí. Mám ji moc ráda, poslouchám ji večer před spaním a nechávám se jí ukolébat do říše snů. Čím si mě zrovna tenhle příběh získal nevím... Možná tím,že jsem odešla ze světa věčné dokonalosti YA a přesunula se do doby, kdy láska byla vzácná (stejně jako krása... mimochodem... vůbec mi hlava nebere že by Jana a její pán měli být nehezcí... Ba naopak, představuji si je jako jedny z nejhezčích hrdinů. Ach božínku, ta moje hlava bláznivá :D ) a jejich postoj jakbysmet.

#3.místo - Nástroje smrti
Nemohu mluvit za celou sérii, četla jsem pouze dva díly ,ale to, že jsou Clary a Jace sourozenci, to mě složilo. Tak strašně jsem jim to přála a ono... nic. Rozhodně jsem byla velmi smutná,ale musím uznat, že je to velký důvod, proč mám velké nutkání číst dál.

#2.místo - Hunger Games
Je to něco, naprosto...NAPROSTO jiného. Nevyskytují se tam žádné nadpřirozené bytosti , pouze geneticky upravení mutanti, není tam žádná nemožná věc, vše je možné. Nejsou tam žádné sladké řečičky typu "on se na mě podíval a och ne... už se nepodíval" ,ale jsou tam řeči lidí, kteří se bojí, kteří chtějí bojovat, kteří jsou utlačování. Tato série si mě naprosto získala svou... surovostí... a pokud jste jako já a ohrnujete na ní nos... Nedělejte to... Budete Litovat.

Tramtadadáááá....! První místo přichází...
#1.místo- Pýcha a předsudek
Pýcha a předsudek je příběh,který mě uchvátil jednou a už nikdy nepustil. Zeptejte se mě na nejoblíbenější film... odpověď... Pýcha a předsudek ( Jak s Keirou tak verze od BBC). Miluju pana Darcyho, miluju Elizabetin postoj vůči společnosti a lásce. Smýšlím jako ona, avšak nemám takový smysl pro humor. Řekla bych,že každá žena touží mít svého pana Darcyho.

2 komentáře:

  1. Ahoj. Vím, že už je to trošku opožděná reakce na článek, ale stejnak napíšu :). Celý článek se mi líbí a myslím že to mám tak nějak podobně možná jenom trošku jinak umístěný. Já bych dala Janu Eyrovou s Pýchou a předsudkem na první místo :). Taky mě moc mrzí že není namluvených víc dílů Harryho Pottera, ale chtěla bych Rowling alespoň trošku očistit. Sice nepovolila namluvení dalších dílů, ale zato přispěla neuvěřitelnou částkou jednomu dětskému domovu v Česku a myslím, že tam stále peníze posílá, ale neřeknu přesné místo jelikož už si ho nepamatuju.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní: Moc děkuji. S tou Rowlingovou, děkuji za informaci, to jsem nevěděla... :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...