3/23/2011

RC rewiev - Smečka


RC Review-SMEČKA

Autor:Andrea Cremer

Datum vydání: 1.4. 2011

Počet stran: 400

Možnost objednání: ZDE

Česká anotace:

Calla Torová není jen tak obyčejná americká středoškolačka, je rozená bojovnice, navíc vůdkyně smečky Nightshadeů. Většinu života tráví v lidském těle, ale stačí jen nepatrný impulz, drobné ohrožení, a promění se ve vlčici. Brzy se však ukáže, že se nemusí ve smrtelném nebezpečí ocitnout zrovna ona nebo její blízcí, aby se její vlčí instinkty probudily. Když při hlídkování v horách narazí na Shaye, lidského mladíka, jehož na životě ohrožuje medvěd grizzly, nezaváhá a zachrání ho. Ve chvíli, kdy se zadívá do jeho očí a ucítí jeho vůni, která jí připomíná jaro, začne pochybovat o věcech, o nichž nikdy nepochybovala. O svém postavení a předem daném osudu, který ji předurčuje stát se družkou přitažlivého vůdce smečky Baneů. Existuje nějaká možnost, že by se všemu mohla vyhnout? Pokud se nechá vést srdcem, riskuje, že přijde o všechno – včetně svého života. Stojí zakázaná láska za takovou oběť? A co když pravidla, na nichž smečky Ochránců a Strážci, jejich vládcové, tak lpí, nemají zajistit všem lidem na světě bezpečí, jak si až dosud myslela, ale jen je kontrolovat? Smečkou započíná třídílná akční a zároveň romantická fantasy série...



Ochránci ,Strážci a Hledači… 

Dříve než existovali lidé zde na Zemi byli Dávní, čarodějové ve kterých se snoubí pozemské a božské. Avšak Dávní se rozdělili na dvě skupiny… na Strážce a Hledače. Strážci jsou ti hodní, ti kteří se snaží udržet svět v rovnováze, Hledači ti zlí, kteří by lidstvo chtěli ovládat. A Ochránci jsou tu od toho, aby útoky Hledačů odráželi.


 

V jednom městečku ve státě Colorado je smečka vlkodlaků, tedy jsou vlastně dvě. Jedni se jmenují Nighsheadové a druzí jsou Baneové. Tyto dvě smečky mladých vlkodlaků jsi jdou skoro při první příležitosti po krku. A protože je potřeba další smečka, tyto dvě se spojí v den domluvené svatby naší hlavní hrdinky Cally (vůdkyně smečky Nighsheadů) a Rena (vůdce smečky Baneů). Avšak když Calla zachrání neznámého turistu před divokým medvědem ,začíná v Calle zmatek se kterým si neumí poradit.


 

Ren x Shay

V Callině světe se pohybují dva kluci ,kteří ji pletou hlavu. Ren- sexy vůdce smečky,který o Callu jeví dostatečný zájem a dává dost jasně najevo,že by mu nevadilo porušit Callinu čestnost těsně před svatbou. A pak Shay-ten zachránění turista,který svými myšlenkami nutí Callu přemýšlet o tom, jestli v to co celou dobu věřila,v to v čem vyrůstala a v čem má kamarády, jestli to všechno není jen velká lež.

 

Vlkodlačí příběhy…


Někdo je miluje,někdo je nesnáší. K ani jedné skupině jsem se nehlásila, vzhledem k tomu,že jsem četla jen pár příběhů,kde vlkodlaci hráli důležitou nebo hlavní roli, nemohla jsem to nějak posoudit. No i když… očekávála jsem spíše zklamání,než nadšení, ale příběh Smečky si mě získal hned po pár stránkách,takže se přikláním k té první skupině. I když mám radši padlé anděly a spol. Smečka mi připomněla ,že i příběh o vlkodlacích může být pekelně dobrý.

 

Pocity…

Na začátku jsem vůbec nevěděla co mám od knihy čekat,takže se ve mně po prvních pár stránkách zmítalo překvapení s nadšením. I když jsem se moc nepovažala za velkého fandu vlkodlačích příběhů dalo se říct,že jsem byla spíš skeptická,ale ta krásná obálka a příběh udělaly své. Měla jsem moc velkou radost z toho,že se knížka tak pěkně čte a že se jedná o příběh,který vás nadchne a zvědavost vás žene dál. Nemohu popřít,že se neobjevili v knize momenty, kdy bych udělala přesně pravý opak,ale stejně jsem pochopila proč ty věci Calla udělala. Upřímně jsem chápala její pocity z obrovského omezení ve kterém musela žít a potřeby chránit Smečku.


 

Callu jsem si oblíbila jak kvůli jejímu odhodlání a statečnosti tak kvůli tomu,že to přeci taky byla holka a byla v těhlech ohledech úplně normální. Její příběh si mě získal a její přístup k tomu, k čemu byla jsem obdivovala. 

Hodnocení

Kniha byla napsána moc hezky, nebo aspoň byla hezky přeložená. Líbilo se mi,že se nepočešťovali jména a ani názvy smeček, myslím,že by to znělo divně. I když byl název změněn (původní název- Nightshade) odpovídá ději knihy a docela ho vystihuje. Spousta neodkrytých tajemství na začátku vás žene dál a knihu chcete číst skoro pořád, přemýšlíte o ní před spaní a máte sto chutí znovu rozsvítit tu lampičku a úplně se vykašlat na to,že při tom lepším případě budete ráno vypadat jako zombie. Jsou tu postavy ,které si oblíbíte ( u mě to byli Ren, Calla a Ansel) a které se vám možná nebudou zdát zrovna sympatické. Avšak věřím,že mnoho z vás si příběh získá a jsem moc ráda, že se přeložila právě tato kniha a že jsem měla možnost si ji přečíst.



Touto cestou bych také chtěla poděkovat Knižnímu Klubu za poskytnutí možnosti přečtení a hlavně zrecenzování knih ještě před vydáním. Patří vám mé velké dík… =)


  Zdroje obrázků: google.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...