3/27/2011

Posuď knihu podle obalu (2)




The Unbecoming of Mara Dyer
Michelle Hodkin
Datum vydání:27.9. 2011
Mara Dyer nevěří ,že za život se může stát něco divnějšího, než probuzení v nemocnici bez paměti

Může.

Věří,že tam musí být víc k tomu,že si nepamatuje kdo zabil její přátele a že je jediná,kterou nechal kupodivu bez úhony



A taky je...


Nevěří,že po tom všem co se stalo,čím prošla, se může znovu zamilovat.

Pletla se...


Můj názor: No ty brďo!!Psycho! Tak tohle všechno mi běhalo v hlavě ,když jsem uviděla tuhle  obálku. Ta obálka je vážně psycho,zavání tajemstvím. No páni... prostě mě vážně zaujala,kdybych jí viděla v  obchodě asi si jí koupím už jenom díky té obálce. A anotace na goodreads vás vážně naláká, nebo aspoň mě, docela mě mrzí ,že tahle knížka vyjde až v září,ale rozhodně na ní stojí si počkat. Nebo si myslíte snad něco jiného? =)


Toto meme pořádá Syki, více informací na jejím blogu =)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...