10/26/2014

Mockingjay movie information


Tak teď chvilka nostalgie:
Možná si někteří z vás pamatují, že dva roky zpátky jsem psala informace o nadcházejícím filmu, protože jsem se strašně těšila a evidentně i nudila :). Každopádně mě to hrozně bavilo, ale druhý díl (Catching Fire) jsem tak trochu nezvládla, vlastně pořád nevím, jak moc pravidelné tyto články budou. Tento menší projekt bude trvat do premiéry posledního dílu příští rok. Rozhodla jsem se, že do něj zahrnu rereading a protože nikam nespěcháme, tak stačí přečíst jednu kapitolu za týden, takže máte čas do pátku, teda pokud se chcete účastnit.
Původně jsem sem chtěla dát nějaké informace, ale to udělám až příští týden.
Je to vlastně něco, co by vás zajímalo? Já ty články teda budu psát tak jako tak :), ale jenom pro menší průzkum :). Taky jsem nikdy tenhle typ rereadingu nedělala, tak mě zajímá, jak to půjde.
Doufám, že se vám články budou líbit stejně jako HGMI a těším se v pátek u prvního článku :).

Abyste ale neodešli úplně s prázdnou, tak přidávám oficiální trailer:






Po tom podpisu se mi tak stýskalo :).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...