6/04/2014

Minirecenze: An Abundance of Katherines


Název: An Abundance of Katherines
Autor: John Green
Série: -
Díl: -
Mé hodnocení: 5 z 5 soviček
Průměrné hodnocení na goodreads.com: 3,81 při 129,221 hodnoceních
Jazyk: Angličtina
Klady: Dobře bude to znít hloupě, ale asi všechno, protože tohle je knížka od Johna, která není depresivní, je vtipná a hrozně dobře se čte, navíc i když jsem jí četla před necelými dvěma lety, tak si celkem podrobně pamatuji děj a to se mi tak často nestává :).
Zápory: Já si nevybavuji nic, co by mina knize vadilo, dobře možná moje desivá obálka, kterou jsem sem pro jistotu nedala a pokud se nebojíte, tak klikněte sem.
Dojem: 
Podle mě jsou Kateřiny Johnova nejvíce nedoceněná kniha. Ano, nejsou nejlepší, ale rozhodně stojí za poornost, už jenom kvůli tomu, že se na nich krásně dá pozorovat vývoj Johna jako spisovatele.
Děj: Přiznejme si, že je vtipné, že se Colin po rozchodu s další Kateřinou dostane do města, kde se vyrábí šňůrky od tampónů. Asi je od začátků jasné, jak to skončí, ale jako oddychová chytrá romatika je to super, navíc si z knihy i něco odnesete.
Postavy: Colin je zlato, které bych v realitě asi zabila a Lindsey jsem si okamžitě zamilovala, ale přiznejme si, že nejlepší postava knihy je Hassan.
Žánr: YA contemporary
Originalita: Originalita se mi posuzuje těžko, ale nápad, že chodil jenom s dívkami, které se jmenují Katherine, je podle mě geniální.
Doporučuji: Všem, co si chtějí přečíst něco od Johna, co není tak známé a potom se budete mct vytahovat, jak moc znáte jeho knihy, ne dělám si srandu :), tohle je super oddechová kniha.
Stojí za pozornost díky: Moje obálka to rozhodně není :), kvůli vtipu
Původní očekávání: Vysoké, protože John Green :). 
Anotace (z goodreads.com):
Colin Singleton má rád holky, které se jmenují Katherine a které se s ním rozešli už 19krát. Na výletě se svým nejlepším kamarádem se tenhle anagramy neustále vymýšlející dětský génius snaží vymyslet Teorii o předvídatelnosti Kateřin. Snaží se předpovšdšt úspěšnost každého vztahu a pomstít všechny odkopnuté. Plus najít tu pravou.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...