6/08/2014

Co číst po TFiOS?



A je tu poslední článek týdne. Doufám, že se Vám líbily. Bohužel budu celý tento a příští týden mimo, takže vyhodnocující článek napíšu až později.
TFiOS week zakončuji přehledem knih, které byste si mohli přečíst. Některé jsou tématicky podobné, některé jsou naprosto jiné, třeba vám nějaká padne do oka.
Začneme knihami o rakovině:

Kniha: This Star Won't Go Out
Autor: Esther Earl
Hodnocení: 4,50
pozn.: mám jí doma a řeknu to rovnou, u téhle knihy budete brečet, brečet, brečet, proto jí čtu po částech a rozhodně stojí za přečtení, plus design celé knihy je úžasný
goodreads






 Kniha: The Probability of Miracles
Autor: Wendy Wunder
Hodnocení: 4,02
pozn.: o knize jsem předtím nikdy neslyšela, ale rozhodně zní zajímavě a má hodně dobré hodnocení
goodreads







Kniha: Now is Good/Before I Die
Autor: Jenny Downham
Hodnocení: 3,89
pozn.: zase knihu mám doma, ale ještě jsem se k ní nedostala, zato jsem viděla film a na ten se určitě podívejte, už jenom kvůli Jeremy Irvineovi a Dakotě Fanning rozhodně je vtipný, smutný, zkrátka úžasný (předpokládám, že taková bude i kniha :))
goodreads




A teď nějaké knihy, které jsou zkrátka dobré a byly v různých listech, co číst po TFiOS:






Kniha: The Spectacular Now
Autor: Tim Tharp
Hodnocení: 3,53
pozn.: viděla jsem pouze filma ten se mi líbil, takže si knihu možná přečtu, ale ještě nevím...nečetli jste to někdo?
goodreads








Kniha: Ten, kdo stojí v koutě (The Perks of Being a Wallflower)
Autor: Stephen Chbosky
Hodnocení: 4,20
pozn.: všichni si knhu přečtěte, teď hned, ne není odpověď
goodreads
moje recenze



Omlouvám se za tento úsek, ale blogger mě zradil a prostě to sem najednou nejde dát normálně....











Kniha: Eleanor & Park
Autor: Rainbow Rowell
Hodnocení: 4,21
pozn.: teď je mi už trochu trapně, kniu mám doma a nečetla jsem jí, opět, na druhou stranu od Rainbow jsem četla Fangirl a tu naprosto miluju a tahle je údajně taky dobrá, tak snad se k ní, co nejdříve dostanu :)
goodreads






pozn.: všechny hodnocení jsou z goodreads
zdroje: goodreads.com







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...