3/27/2013

Minirecenze: Things I Can't Forget


Název: Things I Can't Forget
Autor: Miranda Kenneally
Série: Hundred Oaks
Díl: Třetí
Mé hodnocení: 5 z 5 soviček
Průměrné hodnocení na goodreads.com: 4,04 při 490 hodnoceních
Jazyk: Angličtina
Klady: První kladem je pocit léta. Kniha se odehrává během letního tábora a z každé stránky přímo dýchá letní vzduch a teplo a to se mi v téhle zimě rozhodně hodilo. Potom mě napadá vývoj postav nebo spíš Kate, která na začátku byla hodně věřící a upnutá, ke konci našla sama sebe. 
Nesmím zapomenout na Matta, který byl prostě...předem se omlouvám za použití slov nebo spíše nedostatek slov, ale ono to jinak nejde (po přečtení pochopíte)...ááááách, chci ho domů :). Navíc jako velký bonus je Parker s jejím přítelem (vidíte, vyvarovala jsem se spoilerům) celkem hodně v knížce, dokonce se s Kate kamarádí, další bonus je v podobě plánů Jordan, kterou Kate potká, je to sice jenom jedna scéna, ale lepší něco než nic. Navíc jsem najela na stránky autorky a ta píše, že chystá další knihu v sérii a že bude obsahovat svatbu někoho z předešlých knih!!!!! Vůbec teď nevyšiluju a nepřemýšlím, kdo by to mohl být.
Zápory: Tato kniha rozhodně nemá žádné výraznější zápory, na začátku mi nesedla Kate, její chování se mi nelíbilo, ale rychle jsem pochopila, že přesně takhle to autorka zamýšlela, aby byla poznat změna, kterou si Kate během celé knihy prošla.
Dojem: Miluju celou tuhle sérii a asi neodolám a objednám si je (pozn. knihy jsem četla jako e-book) na book depository, spolu se stovkou dalších knih :). 
Tuhle knihu rozhodně nezapomenu, spolu s dalšíma věcma (chápete-Things i Can't Forget :) ao, toto je přesně úroveň mých vtipů). 
Děj: Celá kniha se odehrává během letních prázdnin, kdy Kate dělá vedoucího na táboře. Názvy kapitol se občas jmenují podle čísla obrázku, který právě kreslí a kolikátého týdne tábora se kapitola odehrává. Upozorňuji, že kniha je vysoce návyková, takže sice si můžete říct, že si přečtete jenom 10, max. 20 procent, ale nakonec to skončí tak, že si najednou s hrůzou uvědomíte, že jste došli na konec. 
Postavy: Škoda, že jsem popsala postavy v kladech a nedošlo mi, že něco jako odrážka s názvem postavy existuje. Nevadí. Taže rychlá rekapitulace Kate a Matt (hlavně Matt) jsou postavy, které si rychle oblíbíte a o kterých chcete vědět víc, proto doufáte, že se objeví v dalším díle.
Žánr: YA contemporary
Originalita: Věřím, že je spoustu knih se zápletkou, která zahrnuje letní tábor a romantiku, ale Things I Can't Forget není přeslazená nebo stupidní a dotýká se i opravdových problémů.
Doporučuji: Všem, kteří jsou stále v depresi z knih, které všem doporučuji :) nebo právě přečetli Stealing Parker/Catching Jordan nebo prostě mají rádi romantiku.   
Stojí za pozornost díky: Obálce, anotaci, mně :) a hlavně létu.
Původní očekávání: Vysoké, protože předchozí dvě knihy jsem si zamilovala. 
Anotace (z goodreads.com):
Kate byla vždy ta hodná holka. Moc hodná, podle některých lidí ze školy i když nikdo netušil, že skrývá jedno provinilé tajemství. Tohle léto je ovšem všechno jinak...
Tohle léto je Kate vedoucí na Cumberland Creekském letním táboře a všechno co chce, je hodit minulost za hlavu. 
Tohle léto je Matt zpátky...také jako vedoucí. On je první kluk, kterého kdy políbila. Navíc se z rachitického písničkáře, který miloval The Hardy Boys stal svalnatý plavčík, který miluje flirtování...s ní.
Kate si myslela, že svět je černý nebo bílý, dobrý nebo špatný, vypadá to ale, že život není tak jednoduchý.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...