10/13/2012

Eye catching (11)



V novém provedení! Omlouvám se za svou neaktivitu, ale prostě a jednoduše jsem každý večer ráda, že vůbec jsem. Ale teď se mi nakupilo trochu knih, které bych si chtěla v co nejrychlejší době přečíst a rozhodně bych je Vám chtěla představit, protože si myslím, že stojí za Vaši pozornost. Kliknutím na název knihy se dostanete na její stránku na goodreads.com
~
Kniha: Valkyrie Rising
Autor: Ingrid Paulson
O čem to je?: Léto. Norsko. Zmizení bratra. Smrtící legendy. Romantika. Valkýry. Ellie žije celý svůj život ve stínu perfektního bratra. Ale když její bratr záhadně zmizí, vydá se spolu s jeho nejlepším kamarádem hledat pravdu za jeho zmizením.
Čím mě kniha zaujala?: Tak zaprvé, odehrává se v Norsku. Za druhé má kniha zajímavou obálku. Za třetí má v názvu slovo Valkýra. Za čtvrté by se tam měly objevit legendy. A já miluji legendy. A k tomu všemu se do toho měla vtěsnat i trocha romance - pro mě ideální volba.


Kniha: Stealing Parker
Autor: Miranda Kenneally
O čem to je?: Kniha se odehrává ve světě, ve kterém se odehrávala i Mirandina předešlá kniha Catching Jordan (recenze zde).  Parker se snaží seč možně dokázat, že se se z ní nestane to, čím se vyklubalo z její matky - lesba. Odejde ze softballového týmu, zhubne a začne se líbat s hodně kluky. Ale jednou to už přepískne a začne flirtovat i se samotným asistentem trenéra baseballu. A v čem je terdy problém? Že začne flirtovat zpět.
Čím mě kniha zaujala?: I přes počáteční rozpaky jsem si oblíbila Catching Jordan od stejné autorky a tak jsem se velmi těšila, co si pro nás přichystala za další knihu. Námět má vskutku neobvyklý a jsem velmi zvědavá, jak si s tím vším Miranda poradí.

Kniha: My Super Sweet Sixteenth Century
Autor: Rachel Harris
O čem to je?: Cat slaví své šestnácté narozeniny. A poslední věc, kterou si kdy přála bylo, aby její nevlastní matka pořádala extravagatní gala. A i přestože je výlet do Itálie,Florencie myšlen mírumilovně, zahrnuje magické město, které Cat přichystá nejedno překvapení. Když totiž vstoupí do tajemného stanu, přenese se o pár století zpět.
Čím mě kniha zaujala?: Cestování v čase. Je to o CESTOVÁNÍ V ČASE! Mám hrozně ráda tenhle námět a MSSSC vypadá na vtipnou a oddechovou knížku se skvělým námětem.



A jaké knihy v poslední době zaujaly Vás? Pište do komentářů a podělte se s námi o ně!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...