8/01/2012

Of Poseidon

Kniha: Of Poseidon
Autor: Anna Banks
Série: Of Poseidon
Díl: První

Všechno to začalo obálkou
Tohle. Bylo. Naprosto. Úžasné. Ach. Of Poseidon mě zaujalo ihned a ano, bylo to obálkou. Ale no tak, koho by nezaujala tahle obálka? A velmi zajímavá a neotřelá anotace udělala za své a já věděla, že si tuhle knihu prostě MUSÍM přečíst.  A to ani nemluvím o tom, že je o mořských pannách, které naprosto zbožňuji.

Galen, princ jednoho ze dvou království Syrén, se vydá na pevninu hledat dívku, kterou slyšel mluvit s rybami. Emma byla na prázdninách, když poprvé narazila do Galena (doslova). A odtud se začíná vyvíjet příběh plný zvratů, lásky a ploutví.

Of Poseidon je o mořských pannách. Pardon. Syrénách.  Hodně lidí říká, že mořské panny jsou noví upíři /nebo andělé, nebo bůh ví co bylo ještě populární/. A hodně lidí také mořské panny nemá rádo. No já mezi ně rozhodně nepatřím, takže jsem se s nadšením pustila do knihy s nádhernou obálkou a nějakým tím příslibem šplouchnutí ploutví.

Celá zápletka, tedy proč Emma umí mluvit s rybami a co vlastně je, pokud není člověk, nás doprovází celou knihu a Anna nám postupně odhaluje kousíček po kousíček a malé detaily, které člověku zprvu nedávali smysl najednou začnou zapadat do sebe.

Rozhodně vám Of Poseidon mohu doporučit, i když nemáte zrovna v lásce téma mořských panen, díky téhle knize si je dozajista zamilujete. Styl psaní je velmi chytlavý, hlavní postavy si lze lehce oblíbit a zápletka Vás drží napnuté až do konce (já měla během čtení asi čtyři teorie).
Pět soviček

2 komentáře:

  1. Ta obálka je úžasná :) Já jsem o mořských pannách zatím nic nečetla a je to pro mě naprostá novinka, ale vypadá to moc zajímavě :)
    Akorát si budu muset počkat až se to někdo rozhodne vydat v češtině (v angličtině si na to netroufám).

    OdpovědětVymazat
  2. Ani ja som ešte, podobne ako Anette, o morských pannách nečítala & obálka je vážne vydarená.^^ Neviem, momentálne knihu do to-read dávať nejdem, možno časom...:)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...