6/09/2012

Minirecenze: Bumped


Název:  Bumped
Autor: Megan McCafferty
Série: Bumped
Díl:  První
Mé hodnocení: 3 sovičky
Průměrné hodnocení na goodreads.com: 3,11 při 4 702 hodnoceních
Jazyk: Angličtina
Klady: rozhodně nápad a do určité míry styl psaní
Zápory: Harmony (jedna z dvojčat)...více to rozvedu u postav
Dojem: průměrná knížka, podruhé si jí nejspíše nepřečtu
Děj:  předvídatelný, zápletka celkem ušla, jenom mi přišlo, že některé scény byly umělě prodlužované 
Postavy: Melody jsem měla ráda, byla taková...jak to říct...asi přímá?, kdo mi vyloženě lezl na nervy, byla Harmony, která byla strašně naivní. Nikomu neberu jejich víru a je mi celkem jedno jestli někdo věří nebo nevěří v Boha, ale nevnucujte mi to, já taky nikomu nevnucuju, že jsem nevěřící a když jsem po stý četla : 'Do you have God?' začalo mi z toho mírně cukat oko. Znovu opakuji, že proti věřícím nic nemám, ale tady mě to rozčilovalo, možná proto, že se mi to zdálo takové umělé, že Harmony věřila v Boha jenom proto, aby autorka vytvořila naprostý opak Melody... (já vím, že toto je minirecenze,ale já to potřebovala řádně vysvětlit)
Žánr: dystopie
Originalita: příběh je podle mě originální
Doporučuji: všem kdo se nudí
Stojí za pozornost díky: obálce (rodilý mluvčí, kterého máme na anglickou konverzaci mi řekl, že ta knížka je o zdražování vajíček v Čechách, soudě podle obálky :))
Původní očekávání: četla jsem pár nadšených recenzí, takže očekávání byla hodně vysoká a bohužel musím říct, že Bumped mě do jisté míry zklamalo
Konec: otevřený, kvůli němu jsem si koupila druhý díl
Anotace:

Virus zaplavil svět.
Všichni přes osmnáct let jsou neplodní. Teenageři jsou nejcennější členy společnosti a nastávající rodiče uzavírají zoufalé dohody s nejhezčími a nejzdravějšími holkami - peníze, studium nebo liposukci, výměnou za dítě. 
Šestnáctiletá Melody právě uzavřela úžasný kontrakt s bohatou rodinou. Navíc byla přiřazena k nejhezčímu partnerovi na světě - geneticky bezchybnému Jondoeovi.
Ale tím její štěstí končí.
Zjišťuje, že má sestru - identické dvojče.Harmony vyrostla v přísné věřící komunitě a věří, že může zachránit Melody před jejími hříšnými úmysly. Všechno co Melody udělat je setkat se s Jondoem a dotáhnout kontrakt dokonce, ale když dojde k zaměnění identit zničí všechny plány, Melody a Harmony zjistí, že toho mají o hodně více společného, než je DNA.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...