6/21/2012

The DUFF

Ciao, přátelé! (V Itálii nejsme, to jen pro upřesnění) - opět se nám zachtělo experimentů. Ano, přivítejte gif recenzi. Dozajista jste se s nimi setkali v zahraničí, méně často u nás. No, držte nám palce ať to dobře dopadne.

Kniha: The DUFF
Autor: Kody Keplinger
Série: X
Díl: X














!OBSAHUJE SPOILERY!
Od The DUFF jsem neměla nějaká velká očekávání. Přečetla jsem si jednu pochvalnou recenzi, projela průměrné hodnocení na goodreads.com (před rokem, kdy jsem knihu četla poprvé, bylo hodnocení na 4 hvězdičky) a bylo hotovo - věděla jsem, že si tu knihu chci přečíst. Ale jak říkám, žádná očekávání, takže když jsem knihu začala číst (a tehdy to byly moje začátky co se čtení v angličtině týče)  byla jsem neskutečně překvapená.

Na začátku: Už od začátku jsem (jsme) nemohla přestat číst.  Stylem jakým kniha byla napsána, byl neuvěřitelně čtivý.

Když jsme se poprvé setkali s Wesleym:
Když si s ním dala pusu a potom... heh... :

Když Biancina matka oznámila, že se budou s jejím otcem rozvádět:


Když Wesley uhodil Bianciina tátu (pojď si dát highfive, protože si...)

Když jí představil svojí sestru, bylo to tak... aaah... sladkýýýý!

Když začala chodit s Tobym Tuckerem, vůbec jsme nevěděli, proč? PROČ?!!!!

A potom:


A když přišel konec a my si ho přečetli bylo to : 
Protože to nebyl typický slaďák. A i když se celá kniha mohla zdát poněkud předvídatelná, byla naprosto skvělá. Ten konec byl naprosto skvělý, stejně jako knížka. A prostě... aaaah! Rozhodně si jí přečtěte. Styl psaní, zápletka, hlavní postavy, všechno bylo naprosto skvělé, reálné. 


2 komentáře:

  1. super gif recenzia, mali by byť častejšie :D tie výrazy xD úplne sa zhodujú s mojimi :DDD

    OdpovědětVymazat
  2. Super recenzia. :D Som rada, že sa ti to páčilo. :))

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...