3/16/2012

Hunger Games movie information (15)


A je to tady-poslední HGMI...než se s vámi rozloučím je toho opravdu hodně, takže můžeme začít:

Za NECELÝ týden je preiéra HG

Jak jistě víte v pondělí proběhla preiéra a tady jsou rozhovory s některými herci přímo LA:




























Koukali jste na online preiéru z Londýna? Já ano, viděla jsem jí celou a musím říct, že jsem jim tam všem záviděla, že jsem tam taky nemohla mrznout a čekat na podpis, každopádně tady je fotka:

Tady jsou behind the scenes musím upzornit, že obsahují spoilery, zvlášť to poslední, takže dívejte se poze na vlastní nebezpečí:







Teď ještě jedno video a to rozhovor Caesara s Peetou:
Musíte uznat, že Josh je Peeta.

Nový TV spot na HG:

Mimochodem na Nově dávají na HG reklamy

Rozhovory s Jennifer Lawrence:

Potom co jsem se dozvěděla,že Reprodrozdy nedodávají do Čech, rozhodla jsem se si jednoho vytvořit z fima a tady je výsledek:
Na špatnou kvalitu neupozorňujte...vím o ní.

Taky jsem si s druhou Norou vytvořili úžasná trička...která jsem zapomněla vyfotit, ale nejspíš je zveřejním příští týden.

Fotka tramvaje s plakátem:



 Nová písnička ze soundtracku od Taylor Swift:

Taky se vám musíme pochlubit:
Kdo by neviděl/nevěděl co to je, tak  toto jsou lístky na půlnoční premiéru HG! Samozřejmě vám sdělíme naše reakce :).

Nezapomeňte na to nejdůležitější:


Na cinestaru zahájili předprodej lístků!

Vůbec nejsem smutná, že tohle je poslední HGMI...
...jak už jsem říkala opravdu nejsem smutná.

Naštěstí se HG úplně neloučíme, protože nás čeká The Hunger Games Week, na který se už moooooc těším.
zdroje: mockingjay.net, thehob.org, youtube.com, weheartit.com, tumblr.com, můj mobil :), capitolcouture.pn

3 komentáře:

  1. Strašně se těším. Taky jsem chtěla vyrazit na půlnoční premiéru, ale tipuju, že ta premiéra bude s dabingem a to bych nesnesla :D takže si raději počkám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Být tebou, tak si lístky na premiéru rychle koupím, protože to bude v angličtině s titulky :)...vlastně ani nevím jestli budou Hunger Games do kin vůbec dabovat :)

      Vymazat
  2. Trička jsme si s kamarádkou taky vyrobily, tak jsem ráda, že nebudeme jedinými exoty :D

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...