3/02/2012

Hunger Games movie information (13)

Jen tak na úvod:

Po týdnu jsem tu zase. Do premiéry zbývají tři týdny a já už skáču nedočkavostí. 
Jestli jste na tom stejně jako já, tak vám následující videa moc nepomůžou, protože se budete těšit ještě víc :) :





Ano, otevřeně přiznávám, brečela jsem.

Přikládám fotky plakátu ze Cinemacity :

Druhá Nora viděla dokonce tramvaj s Hunger Games, bohužel ji zatim vyfocenou nemám.

Fragment pořádá soutěž s Hunger Games, kde můžete vyhrát spoustu skvělých cen. Soutěžit můžete zde.

Čas na obrázky:




Až vám bude hlas Caludiuse Templesmitha někoho připomínat, tak tenhle pán mimochodem namluvil Dobbyho z Harryho Pottera :)

Další video:




Tak co? Kdo je podle vás lepší, Josh Hutcherson nebo Robert Pattinson?
I přesto, že "Edward" je Brit, já si stále vybírám "Peetu".

Cinestar přesunul premiéru na 31.3.2012, ale nebojte se v Cinema City je premiéra stále 22.4.2012, také se na jejich stránkách píše, že film bude mít opravdu 135 minut! Což je skvělé. V některých kinech (např. v Boskovicích) mají dokonce i program. Myslím, že premiéra je od 17:00 a podruhé se hraje asi v 19:00...chci upozornit, že časy píšu z hlavy, takže na mě nespoléhejte.

4 věci, které byly v knihách a nebudou ve filmu:
1. Madge - Vystřihli ji proto, že pokud dá Katniss Prim Reprodrozda, bude lépe pochopitelné (pro nečtenáře HG) láska mezi nimi.
2. Avoxové - jsou tam,ale to je asi tak všechno...prostě tam jsou
3. Přípravný tým - Všichni tam jsou, jenom jim nebude věnováno tolik prostoru
4. Luxus Kapitolu - Ve filmu to není tak extrémní jako v knize, potřebovali, aby Kapitol naháněl trochu více hrůzy


To je pro tento týden vše a já se budu těšit ve stejnou dobu, příští pátek

zdroje: youtube.com, mockingjay.net, thehob.org, mtv.com, můj úžasný mobil :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...