3/06/2012

Co se stalo a nestalo v lednu+únoru


 lednu+únoru
Bože, děkuji ti za to, že už je teplo! Ne, že bych s paní Zimou měla nějaký velký problém, ale ve městě jí prostě nemám ráda. Víte, ona mi dělá samé naschvály. Třeba když vidím, že bych mohla doběhnout tramvaj do školy, ale v další chvíli si uvědomím, že bych se při dobíhání zabila. Ono je fakt hezký, když v Praze napadne sníh, třeba když jsem měla jarní prázdniny, napadl sníh a bylo to jako na Vánoce (jen s dvouměsíčním zpožděním). No to, co se dělo následující dny bylo otřesné – začalo to všechno roztékat a následně zamrzat, přičemž člověk sebou švihne při první příležitosti (bohužel, vlastní zkušenost). A tak s láskou vítám pomalu přicházející jarní počasí.


Knihy:

Co se týče ledna, dá se to popsat klidně i jedním slovem – mrtvý. Leden byl mrtvý. Neměla jsem co číst. V Česku nic nevycházelo (i když u tohohle se nedivím, protože ta palba, která nás zasáhla před Vánoci, musela být pro nakladatelství značně namáhavá) a ani v zahraničí to moc slavné nebylo. Všechno, co jsem si chtěla přečíst, jsem stihla před začátkem roku 2012 a celý leden byl mrtvý.
Jak to tak samozřejmě bývá, z jednoho extrému jsem přešla do druhého, takže teď nevím, co dřív číst a jak po sobě, jsem neustále rozptýlená dalšími a dalšími knihami, po-pololetní volno ve škole už taky skončilo a všechno se to začalo hromadit. No, alespoň mám co číst. Protože tolik re-readingů jako v lednu, jsem si snad nikdy nedala.

Co se týče nových knih, moc toho nemám – a to co mám, jsem pokupovala pěkně ve slevách (tedy až na Rudá jako rubín) na BD. Mimochodem, BD.com docela podražilo, co říkáte? A tady jsou knihy, které jsem si pořídila buď v 3D nebo Kindle podobě. I když vlastně, k svátku jsem si objednala pár knih, takže toho zase tak málo není :).



 Blog:

Blog oslavil svůj první rok existence, třikrát hurá! Všem ještě jednou děkujeme za přání, moc si jich vážíme. K narozeninám jsem blogu nadělila nový vzhled, který se snad líbí, po dlouhé době zase něco vlastního :D. Vpravo v menu máte jak nový buttonek blogu (aneb abyste mohli šířit náš věhlas dál), tak také takové malé odkazovníky na stránky, kde nás také můžete najít (aka facebook, twitter apod.) Pokud sledujete náš blog pravidelněji, dozajista jste si všimli nového meme – Eye-catching, ve kterém Vám každý týden představím jednu knihu, která mě něčím oslovila. Pravidelní čtenáři si dozajista všimli, že zmizeli ostatní meme – nebyla na ně chuť ani čas, takže se snažíme dodržovat jenom ty vlastní ;). Také jsem obživila starou rubriku Minirecenzí, které si prošli trochu větší úpravou – jsou teď přehlednější a doufám, že se lépe čtou.  
A co Nora?

Hektično zase pomalu začíná – nu což, volna jsme si užily. Začínáme být čím dál tím více obsessd s Hunger Games, dáváme si neplánované re-readingy (aka když rovnáte knihovnu, narazíte na druhý díl, otevřete ho v půlce a dočtete ho do konce). Také se snažíme konečně sepsat ty články o sobě – aby coming soon dostálo svého slova a opravdu se objevilo soon. A jinak je to asi všechno.

Plánované plány:

Dalo by se říci, že tohle je vtipná část, vzhledem k tomu, jak na všechno s lehkostí zapomene, při čemž se následující měsíc budeme týrat tím, jak jsme zase všechno nestihly. Já bych to viděla tak, že si dopředu připravíme HG week (aby to nedopadlo jako HP týdnem, kdy jsme dvě hodiny před uveřejním článků nervózně ťukaly do počítače s neustálou potřebou sledovat čas), samozřejmě něco málo přečíst, sepsat recenze a udržet Eye-catching.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...