2/09/2012

Remembrance


Kniha: Remebrance

Autor: Michelle Madow

Série: Transcend Time Saga

Díl: První

Love story?

Napsat něco o téhle knize je poněkud složitější, protože po jejím dočtení se cítím taková rozpačitá. Ono tohle lovestory v sobě mělo mnoho potenciálu a ze začátku se mi to líbilo. Ale pak to pro mě začalo ztrácet kouzlo, všechno na mě bylo takové moc zamotané a navíc ta předurčená láska, která na vás dýchá z každé stránky, kterou přečtete, mi moc na pocitu jedinečnosti a chuti do čtení nepřidala. Některé scény byly až tak sladké, že jsem měla chuť dát si něco slaného. Přesto však vidím v této sérii jistý potenciál.

When I first saw you

Lizzie cítila spojení s Drewem hned první den, co ho viděla. Měla pocit, jako by ho odněkud znala. A od doby, kdy ho viděla, na něj nemohla přestat myslet. Což je špatně, protože má přítele, kterého miluje, ne? Jeremy avšak není jediný problém, který by bránil Lizzie aby mohla být s Drewem. Její nejlepší kamarádka Chelsea jeví od Drewa více než dostatečný zájem. Všechno se od Drewova příchodu začíná měnit a Lizzie se zmítá ve spletenci vztahů, ze které nemůže nikdo vyjít bez újmy.

Já chodit s Jeremym, tak…

Tohle se mi snad nestalo ani se Shayem a toho ráda opravdu nemám. Ale Jeremy mě tak… tak… iritoval a štval a skoro pokaždé, když něco řekl, jsem měla chuť mu jednu vrazit. Byl tak neskutečně zahleděný do sebe, bezohledný, soutěživý a sobecký. Bože, já ho tak strašně neměla ráda. Točil mě tak, jak ani Shay ze Smečky ne a to je co říct, protože to byl donedávna můj nejneoblíbenější hrdina, kterého jsem měla. Kdyby nemluvil, bylo by to mnohem lepší.

Ono to celkově s postavami moc slavné nebylo. I když se mi ze začátku Drew docela zamlouval, během čtení to začalo opadávat. Chelsea jsem měla docela ráda, stejně jako Lizzie, ale žádná z postav mi k srdci extrémně nepřirostla.

Jak jsem již jednou zmiňovala, ze začátku mě to fakt bavilo. Vypadalo to vážně skvěle, s obrovským potenciálem, ale jak jsem se knížkou pročítávala postupně dál a dál začínala jsem být spíše z celého příběhu v ponuré náladě, než abych si čtení užívala a držela palce hlavním protagonistům. Nejsem moc velký fanda milostných trojúhelníků, natož čtyřúhelníků, ty v knihách opravdu moc nemusím.

Co se týče stylu psaní, kniha se vážně dobře četla. Přečetla jsem ji za chviličku, vážně se to četlo dobře. Ale celková zápletka mi pravděpodobně moc nesedla. Nevím, ten čtyřúhelník si mě moc nezískal a konec se mi vůbec nelíbil. Rozhodně jsem ale plná očekávání na druhý díl (nebo spíše 1.5 díl), který je z pohledu Chelsea. Tak snad se kvalita zvedne.

Remembrance je kniha, která by se mohla líbit romantickým duším, kterým k srdci přirostli knihy jako Stmívání s osudovou láskou, které si libují ve více-úhelníkových vztazích a kteří mají rádi historickou romanci. Tyto všechny body se podařily Michelle spojit a vytvořit relativně oddechovou četbu, která si u některých jistě najde místo v srdci. Kniha inspirována písničkou od Taylor Swift Love Story má v sobě potenciál, který doufám v další knize autorka promění.

3,5 soviček 

Mimochodem, Michelle u sebe pořádá skvělou soutěž nejen o knížky, ale i o masky, které se vyskytují na obálce první a druhého (1.5) dílu. Více ZDE


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...