2/10/2012

Hunger Games movie information (10)

Jak už jsem minulý týden říkala,tohle HGMI je přednastavené,proto NEOČEKÁVEJTE NOVINKY.
Tenhle týden se budu věnovat fanartu z DevantArtu.Budu se snažit sem dát co nejvíc obrázků od co nejvíc lidí.
Tyto obrázky jsou od burdge-bug :


Obrázky Peibee-an-Jay :


Obrázky od palnk :

Loleia:

Teď tu budou obrázky po jednom od různých lidí:
Serena-kenobi
mseregon

Bleunite
Lost-In-A-Day-Dream
Odkazy na jejich stránky na deviatartu :

Ještě přidám recept :



Hudba :



Už mám dokonale promyšlený plán na tričko Team Finnick,jediné co mi chybí je...to tričko :). Jak jste na tom vy? Nakreslili jste taky něco k HG ? Já jo, bohužel se mi rozbil skener a nemůžu to sem dát,ale budu se ho snažit zprovoznit do premiéry,abych se vám mohle pochlubit se svým talentem :) .

Doufám,že si všichni užívají prázdniny (pokud je mají) a uvidíme se zase příští týden.





zdroje: deviantart.com,youtube.com

3 komentáře:

  1. Na tvůj obrázek se moc těším!! Jinak tyhle výtvory jsou zkrátka NAPROSTO dokonalé, jsem z nich nadšená. Tak moc se už na film těším!!

    OdpovědětVymazat
  2. Kéž bych uměla kreslit :D tyhle kresby jsou opravdu nádherné, obdivuji ty co to dokážou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Rodaw: Nevím jestli je na co se těšit, protože moje umělecké schopnosti jsou...no, prostě nejsem Leonardo da Vinci :) Já už se taky moc těšim!!
    Madde : taky jim tiše závidím :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...