Rules of Attraction

Kniha: Rules of Attraction

Autor: Simone Elkeles

Série: Perfect Chemistry

Díl: Druhý

Recenze obsahuje spoilery

Ze začátku jsem nevěděla jestli přežiju celou knihu bez pořádné dávky Alexe a Brittany,ale Carlose a Kiaru jsem si zamilovala snad ještě víc než ty dva a to jsem nevěděla, že to jde. Perfect Chemistry byla perfect a Rules of Attraction jsou ještě lepší, pokud tam vůbec je prostor na zlepšení. Knihu jsem přečetla během dvou dnů, protože prostě nešla dát dolů. Očekávejte, že v této recenzi se budu neustále opakovat a knihu chválit, takže mi to potom nevyčítejte.

Carlos je donucený přestěhovat se do Colorada za svým bratrem, potom co ho vyhodili z práce v Mexiku. Carlosovi se ale za Alexem nechce a nejradši by se vrátil do Chicaga, kde vyrůstal.

Jednou se u Carlose najdou drogy a on se musí přestěhovat do domu profesora Westforda, který je mimochodem otcem Kiary. Musí také docházet do REACH, centrum které se snaží napravovat problémové děti.

Ano, dalo by se říct, že je příběh předvídatelný,ale jenom do jisté míry. Ano, předpokládáte, že když je příběh psaný z pohledů Kiary a Carlose, že ti dva spolu nakonec skončí,ale tady nejde o předvídatelnost. Musíte si užívat ten příběh, jak si ti dva k sobě hledají cestu. Mě to neuvěřitelně bavilo. Samozřejmě jsem byla více než nadšená když se na scéně objevila Brittany s Alexem,protože ty dva naprosto zbožňuju,ale Carlos a Kiara si místo v mém srdci rozhodně našli a už si tam razí cestu i Luis a Nikki, protože čtu třetí díl - Chain Reaction. Nebudu ale skákat z dílu na díl a zastavím se u Rules of Attraction (Pravidla Přitažlivosti). A co to ty pravidla vlastně jsou? Papír si rozdělíte na dvě části, na jednu napíšete své dobré vlastnosti a na druhou napíšete co očekáváte od svého partnera. Jestli je takový papír vůbec k něčemu se dozvíte v průběhu knihy.

Teď k postavám. Carlos mě ze začátku trochu vytáčel,ale opravdu jenom minimálně. To se ale asi na 10% (možná dřív) změnilo a já se opět zamilovala do fiktivní postavy (další kluk na mém dlouhém seznamu knižních ideálů :)).Carlos se mi chvilkama zdál i arogantnější než Alex,ale možná se mi to jenom zdálo.

Kiaru jsem měla ráda od začátku do konce.Nebyla to panenka Barbie,ale normální holka,kterou bavilo lézt po horách víc,než chodit nakupovat.Taky jsem si zamilovala její rodiče,kteří mi byli sympatičtí.

A ten epilog....:)

Tak a teď přijde část,kde se budu neustále opakovat. Takže psychicky se připravte na několik řádků o tom, jak je tahle kniha skvělá...Rules of Attraction je výborná kniha,která se čte opravdu rychle. Možná se díky ní naučím i trochu španělsky i když si myslím, že tam zrovna nepoužívají slušné výrazy, takže fráze z knihy radši používat nebudu. Simone píše opravdu dobře, takže knihu doslova hltáte. Nemohla jsem se odtrhnout. Včera jsem jí dočítala asi do jedné hodiny , takže vlastně dnes hodně brzy ráno jsem ji dočetla. Byla jsem strašně ospalá,ale já ji prostě nemohla nedočíst. Jak Perfect Chemistry, tak Rules of Attraction mě svým dějem naprosto pohltily a opravdu je mohu komukoliv doporučit. No...komukoliv asi ne,protože v knize se nemluví dvakrát slušně (i když občas nadávají španělsky a pokud řeč neovládáte, tak tam vlastně tak špatně nemluví).Takže dejme tomu věková hranice dvanáct let. Dala bych patnáct,ale vzhledem k tou, že mi je čtrnáct, byla bych sama proti sobě.

Naposledy se budu opakovat...Kniha byla skvělá a doporučuju na čtení.Těším se až se také zamilujete do Carlose a Kiary stejně jako já.