1/12/2012

Perfect Chemistry

Kniha: Perfect Chemistry
Autor: Simone Elkeles
Série: Perfect Chemistry
Díl: První

Recenze obsahuje spoilery
Tuhle knihu jsem po celou dobu čtení nemohla položit. Musela jsem si říkat,že už je pozdě a že se tam už nic důležitého nestane. Silou vůle jsem zaklapla kindle a položila ho vedle postele. Knihu jsem musela včera rychle dočíst,abych se konečně mohla učit biologii. Poslední dobou čtu návykové knížky...první Divergent a teď tohle.

Brittany jsem měla od začátku ráda a kvůli její sestře jsem s ní hluboce sympatizovala. Znám jednu holku, která má taky takovou sestru a lepší dítě neznám. Je strašně šikovná a má kouzelný úsměv. Je o hodně mladší než Shelley, přesněji řečeno je jí osm. Možná právě proto mi ten celý příběh přišel bližší. Samozřejmě si nedokážu představit jí mít jako sestru,ale to asi málokdo ano. Zpátky k Brittany...ano, dalo by se říct, že se jedná o stereotypní postavu princezny střední školy. Má krásného kluka a je kapitánkou roztleskávaček. A ano, na scéně se objevuje ten bad, bad boy a všechno se začne obracet vzhůru nohama. Ano, jedná se o stereotypní zápletku,ale bože, jak já jsem si čtení té knihy užila. Proto všechno, co jsem napsala, jsem napsala bez známky ironie, protože ten příběh mě opravdu nenudil.

A Alex...ach Alex...až na ten detail že je v gangu, je Alex naprosto dokonalý. Tmavé vlasy a oči, tělo samý sval...ach. Já vím, že jsem napsala v posledních řádcích hodně ach, ale on je prostě áááácccchhhh :). Nemohu posoudit nakolik je situace v Chicagu pravdivá nebo jak to chodí v gangu, protože věřte nebo ne, já v gangu opravdu nejsem. Bojím se, že kniha je více realná než by se mi líbilo,ale jak jsem říkala, nemohu soudit,protože nevím jak to chodí.Také jsem zjistila, že mi opravdu chybí španělština. Už vím, jak se cítil němčinář,který četl Anna and the French kiss. Protože jsem místy nerozuměla ani slovu. Naštěstí se některá slova často opakovala, a proto mi něco po chvíli dávalo i smysl :).

A co říct k Brittany a Alexovi jako pár? Já je dohromady miluju a zbožňuju epilogy. Oba jsou tak strašně rozdílní až jsou vlastně stejní. Oba dva se potýkají se svojí rodinou a tím, kým mají podle všech být. Myslim, že jsem někde v knížce i brečela, ale už si opravdu nejsem jistá kde a kdyby ano, byl by to nejspíš spoiler, takže by jste se to stejně nedozvěděli :).

Co říci závěrem? Knihu jsem si více než zamilovala. Simone rozhodně umí moc pěkně psát. Bývala bych ji přečetla mnohem rychleji, nebýt školy. Rozhodně ji všem doporučuji. Jedná se sice o stereotypní příběh,ale knihu si mezi nudné a stereotypní rozhodně nezařadíte. Momentálně čtu Rules of Attraction a zatím je to moc hezký. Takže všichni kdo jste ještě Perfect Chemistry nečetli, honem si ji sežeňte,protože já jsem čtení rozhodně nelitovala a kniha se rozhodně zařadila mezi mé oblíbené. Radši recenzi ukončím než se začnu hodně opakovat jako se mi to vždycky stává :), ale jednu věc si nemůžu odpustit zopakovat...Přečtěte si Perfect Chemistry, Alexe a Brittany si rozhodně zamilujete.
Takže nebude překvapením když knize dám:
5 soviček


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...