11/06/2011

Posud knihu podle obalu (20)


Meme vytvořila Syki, více informací na její blogu

Kniha: Endlessly

Autor: Kiersten White

Série: Paranormalcy/ Paranormálové

Díl: Třetí

Třetí kniha z trilogie Paranormalcy.
Konečná kapitola Eviiných dobrodružství: Staří kamarádi, i ti noví, všichni lapeni v nemožném rozhodnutí. A některými plesovými šaty. Protože co je život normálního a paranormálního dramatu bez plesových šatů?
Názor na obálku: 
Nejhezčí z celé trilogie. Je fialová (och!!!) a je krásná. Pozadí, šaty, květiny, vlající vlasy, všechno moc povedené, jen ten obličej mi vadí (já vím, zase), ale ten můžu klidně nechat být, protože se mi ta obálka jinak moc moc líbí. Je vážně krásná a nejpovedenější z celé série. Momentálně čtu český překlad Paranormalcy, tak jsem zvědavá, jaké to bude. A tahle obálka je tak krásná! 

4 komentáře:

  1. Fialovú zbožňujem, ale viac sa mi páči obálka prvého dielu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle série má moc pěkné obálky a právě Endlessly je nejhezčí. Miluji fialovou! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Lexie: Ona má celá série krásné obálky :)
    Verush: :) Fialová je krásná barva <3

    OdpovědětVymazat
  4. Nazdar , som slovenská bookohholička a napadlo ma že když chcete mohly by ste překládat knihy. Je to jen návrch ale napriklad já bych si hrozne ráda prečetla nekteré anglické knihy no neumim tak dobre anglicky kdyby ste chteli pár typú na preklad dejte mi vedet na xwrilkqi@facebook.com
    Fakt Dik

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...