8/13/2011

Výsledky ankety

zdroj weheartit.com
Anketa, která zde byla několik posledních dní, se týkala klasických děl, mezi které patří například Jana Eyrová či Rozum a cit. Mimochodem, k tomu Rozumu a citu, dnes jsem v knihkupectví viděla kniha Rozum a cit a Mořské příšery, což vypadá velmi zajímavě, avšak já bych když už takovéhle přepracování, tak od Pýchy a předsudku nebo Jany Eyrové. A to mi zas připomínájsem již shlédla nové zpracování Jany Eyrové a totálně jsem si ho zamilovala. Je to hrozně krásné a nemůžu se dočkat, až to vyjde na dvd a já si ten film budu moci opakovaně pouštět dokola a dokola. Ale zpět k anketě, máme zde výsledky bitvy děl, která přežila generace.


Pořadí je následující:
Pýcha a Předsudek/ 14 hlasů
Jana Eyrová/ 7 hlasů
Na větrné hůrce/ 4 hlasy
Rozum a cit/ 3 hlasy
Emma/ 2 hlasy

A jak to tak bývá, je zde i nová anketa, zabývající se vaším svědomím. Zničili jste někdy půjčenou knihu? Já s politováním musím uznat, že ano. Ohnula jsem roh paperbacku. Ale taky mi byla kniha zničena. Jedné kamarádce se povedlo utrhnout přední stranu. Ani jsem nevěděla, že je to možné. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...