7/10/2011

My week (3)

Meme pořádané 
A jsem zpět! 5 hodinové zpoždění mě trochu namíchlo, ale přečetla jsem spoustu stran knih a vrátila jsem se plná pocitů a dojmů ze hromady knih. 
-
V tomto meme jde o shrnutí celého týdne. 
-
Knihy, které jsem tento týden přečetla:
 
Knihy, které jsem tento týden zrecenzovala:
Knihy, které momentálně čtu:
Wake Unto Me (ebook) The Red Pyramid (Kane Chronicl... Matched (Matched, #1) Clockwork Angel (The Infernal... The Iron King (Iron Fey, #1) I'd Tell You I Love You, But T...

Užívejte prázdnin! 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...