7/23/2011

Audio

Nemáte čas si číst? Mně se to stává docela často, potřebuju si dělat něco do školy nebo se mi prostě číst nechce a mám chuť si kreslit. Doma toho máme namluvené opravdu hodně od Drákuly po Sherlocka Holmese. Abych řekla pravdu právě teď mi tu běží HP6.
Nebyla bych správná fanynka kdybych neměla namluvené všechny díly. A taky že mám.
Tohle je výpis díly jak je mám namluvené já, samozřejmě, že ty angličani je namluvili všechny:
HP1 namluvil Jiří Lábus a ten díl se díky tomu stal mírně strašidelně, ale ty změny hlasů jsou geniální.
HP2 v češtině namluvil Pavel Zedníček, ten měl, ale výrazné měnění hlasů zakázané a chybí tomu zvukové efekty. Ovšem moje kazety (už jsou opravdu staré a některé jsem poztrácela) Tajemné komnaty neztrácejí na kvalitě a mám je ráda.
Tady ovšem všechny česky mluvené díly končí. Rowlingová je sama u nás zakázala. Bůhví co proti Čechům má, ale oficiálně už nic nevyšlo. Takže jsem byla nucena nakupovat v Anglii a následně potom i v Americe.
HP3-HP5 mám namluvené Stephenem Fryem, který za Harry Potter a kámen mudrců dostal Talkie award a za Harryho Pottera a vězně z Azkabanu dokonce Gold Spoken Word Award. je to moc pěkně namluvené, ale nic nemá na Jima Dalea
HP6-HP7 - Jim Dale je naprosto geniální. Dokáže měnit hlasy tolikrát, že vždy poznáte kdo mluví a naprosto se vám to neplete. Přijde vám, že to mluví pár lidí a ne jenom jeden. Nejlepší je Brumbál toho zbožňuju a taky mám ráda Hermionu když protáhle říká Harry. Také Jim Dale drží rekord v Guinessově knize rekordů za to, že vytvořil 134 rozdílných hlasů v Harry Potter a Fénixův řád. Jedním slovem úžasné. Za svou práci vyhrál cenu Grammy (2000), 3 Grammy nominace a 3 Audie ceny. Je členem Řádu Britského Impéria, vyhrál také cenu Tony, 4 ceny Drama Desk a nominaci Academy award. A tady můžete Jima navštívit.A jestli vás zajímá kolik má taková sedmiška cédéček, tak 17 a každý mý něco málo přes hodinu.
Na tomto videu je porovnání mezi Stephanem Fryem a Jimem Dalem. Jim Dale čte jako první a já si osobně myslím, že je to lepší. Co si myslíte vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...