6/05/2011

Heroes of Olympus : The lost hero - Rick Riordan


Kniha: The lost hero (Heroes of Olympus 1)
Autor: Rick Riordan
Anotace na GD: zde


Největší strach, který jsem měla z téhle knížky byl, že se totálně zapomene na Percyho a tak nějak na ten jeho svět a zápletku. Věřím, že víte jak to myslím. Díky bohu, Rick ponechal svět Percyho Jacksona a jeho činy světu, kde jsou naši noví hrdinové. The lost hero je příběh pár měsíců po velké válce s Kronem. A Kron byl jen začátek.


Nové tváře
Jako hlavní postavy tu jsou : Jason, Leo a Piper. Koho mám nejradši? Já osobně Lea. Je vtipný a prostě sympatický. Piper je silná holka, která si nenechá nic líbit i když je to dcera Afrodity. A Jason...kluk který si nepamatuje vůbec nic. Nevím, toho jsem si zrovna dvakrát neoblíbila. Jasně není špatný, ale vzhledem ke ztrátě paměti, je mírně bezcharakterní.
-
Druhá polovina(promiňte, ale to jsem si nemohla odpustit):
Pche! Já mám na druhou stranu Jasona ráda. A hodně. A taky Piper a Lea. Mám ráda všechny tři, takže mi Jasona nezatracuj! :D




On je pryč!!!!!
Víte co...celou sérii Percyho čekáte, až se něco stane mezi Percym a Anabeth. Konečně v posledním dílu si dají pusu a co se nestane, Percy se v Heroes ztratí!!!!!!!!! Chápete to...ten koho všechny holky, co četli sérii, zbožňujeme je prostě pryč...Každopádně další díl vypadá slibně v tom, že by se měl najít...










Děj
Já o téhle knize nemohu prakticky nic říct. Tohle dílko patří k těm, u kterých platí, řeknete něco málo - řeknete toho nebezpečně moc. Proto vám z té knihy udělám záhadu, kterou budete chtít přečtením vyřešit. Kniha je to suprová, bezvadná...prostě skvělá. Rozhodně přečíst a pokud to bude možné, tak hodně rychle.








Moje pocity po přečtení...
Co?? Jak to??? Ne... Percy...Anabeth??? Jak? Proč??? To mám čekat na pokrčování skoro půl roku?! o.O Takhle by to nešlo...Já snad pujdu za Rickem a pokud si nevzpomene, tak ho to donutím přepsat!!!! a znova To ne!!!!
-nebojte ta kniha nebyla na přepisování, prostě mě naštval otevřený konec
jaké jiné hodnocení mohu dát knihám Ricka Riordana?!

2 komentáře:

  1. ahoj. asi správně předpokládám, žes knihu četla v oroginále. Přesto ale, nevíš náhodou, kdy by měl u nás vyjít překlad? Pokud ano, byla bych neskutečně vděčná, kdybys dala vědět na bludimirka@email.cz kdykoliv. Předem moc děkuju, jak hledám, stejnak nic nenacházím na tohle téma..btw: moc hezký článek ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. ahojky nevíš kdy ba měl vyjít DRUHÝ díl v ČEŠTINĚ ? napiš prosím na inka.jane@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...