5/21/2011

RECENZE: Oh.my.gods. - Tera Lynn Childs






Kniha:Oh.my.gods.

Autor:Tera Lynn Childs

Anotace přeložená z goodreads:

Když se Phobenina matka vráti z Řecka s novým manželem a přestěhuje je na ostrov v Aegean, Phoebeniny plány pro poslední ročník na střední a závodní sezónu se rozplynou. Teď musí chodit do super extra exkluzivní akademie, kde vstup záleží na rodokmenu a to sice rodokmenu, který proudí od Dia, Héry a jiných Řeckých bohů. Je to pravda, skutečně existují, žádný mýtus a jejich mladí potomci jsou jako klasičtí hrdinové – superchytří a superkrásní s pár superschopnostmi. A právě teď jsou součástí jejího běžeckého týmu! Vyzbrojená pouze jejími teniskami Nike a přáním zvítězit, Phoebe svádí závod o nalezení místa mezi bohy.

 

Páni! To byla tak ,tak dobrá knížka. Hned po prvních pár stránkách jsem věděla, že si ten příběh zamiluju a rozhodně jsem nečekala, že se to bude číst až tak dobře. Přeci jenom, anglickou knížku jsem snad nikdy nepřečetla prakticky za jeden den (no dobře, včera odpoledne jsem začala a dneska dopoledne skončila). Vůbec tady nejde o to, jak jsem rychle tu knížku přečetla, nýbrž jak jsem z ní nadšená. Tohle si vážně (!) přečtěte, nebudete litovat. Bože… mně se to fakt hrozně líbilo.


 

Phoebe žije běháním. Díky němu přestane vše okolo ní existovat. Jen jen ona a běhání. Všechno vypadá naprosto skvěle, když jí po jednom závodu nabídne trenér USC, že by mohla dostat stipendium. Víte, Phoebe plánovala jít na USC se svými dvěma nejlepšími kamarádkami Nolou a Cascou a všechno vypadalo tak skvěle. Ale když jí mamka oznámí, že se zamilovala do Damiena a že se budou brát a to v Řecku, Phoebe se všechno zhroutí. Jak její máma mohla zapomenout na tátu?


 

Když Phoebe přijede do Řecka, čeká na ní pár překvapení. Tak zaprvé, její nevlastní sestra je ďábelská (i když to pro ní vlastně nebylo takové překvapení, vždyť všechny nevlastní sestry jsou ďábelské ne?) a má něco na způsob superschopností. Víte, Stella,její nevlastní sestra, je stejně jako Damien potomek bohů. Nebo, ne přímo potomek, ale rozhodně její předci byli potomci jednoho z řeckých bohů. Jo a to bylo pro Phoebe překvapení. Takže když se dozví, že celý ostrov, kam se nastěhovali, je plný těchto lidí a ona bude chodit do školy s potomky bohů, kteří mají všichni tyhle schopnosti a ona bude mezi nimi ta normální, začne okamžitě odpočítávat dny do prázdnin ,kdy bude konečně moci odjet zpět.


 

První ráno, kdy má Phoebe vstoupit do nové školy plné potomků bohů, se jde proběhnout na pláž, kde potká Griffina. Nádherného kluka, který je mimochodem jedním z těch se schopnostmi a zdá se, že má dvě tváře. Jedinou záchranou,kterou jí může tohle místo poskytnout je tým, do kterého se dostane pod podmínkou, že se umístí na jednom ze tří prvních míst v prvním závodě, který je za tři týdny. A tak Phoebe dělá co může, aby přežila v tomhle pekle.


 

Já nevím, jak bych to vynachválila. Knížku jsem si tak hrozně moc užila, úplně jsem zapomněla na to, že jsem nemocná a úplně se ponořila do příběhu. Angličtina, kterou to bylo psané, byla lehká, hrdinka sympatická. Jo Phoebe jsem si oblíbila a naprosto chápala jak se chová a proč se tak chová. Terra si mě získala svým stylem psaní a náměť mě hodně bavil. Přeci jenom, je to na námět mytologie Řecka a já jsem do tohohle naprostý blázen a když mám možnost si přečíst nějakou knížku s tímhle tématem neváhám a sáhnu po ní. Na začátku jsem moc očekávání neměla,ale nakonec jsem z knížky byla naprosto unešená. Jo a ještě k té hrdince. Po dlouhé (opravdu dlouhé) době jsem si neříkala, jo tahle hrdinka je jako Rose, takhle jako Katniss a tahle zase jako Rose. Určitě víte, co tím myslím. Takže když nebudete vědět po čem sáhnou, sáhněte po tomhle. Pokud chcete začít číst anglicky,ale nevíte po jaké knížce sáhnout, zkuste tuhle. Dlouho jsem nebyla po dočtení knížky takhle nadšená. Ještě ,že mám k dispozici druhý díl, jinak bych asi nevydržela čekat.


 

Hodnocení:

a půl sovičky

 

Užívejte sluníčka a čtěte, čtěte, čtěte!


 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...