4/20/2011

Velikonoce...


Vajíčka, pomlázky & prázdniny... Že si tohle všechno představíte pod pojmem Velikonoce? Já teda ano... hlavně sympatizuji s těmi prázdninami, jinak mě Velikonoce moc neberou. Vždycky mi přišlo hloupí, že nás mají (ještě většinou cizí) kluci sešlehat a my ji za to navíc musíme dát pracně ozdobený vajíčka,který stejně sní.

Ale teď k těm prázdninám.
Dneska mi došlo Born at Midnight od C.C.Hunter,takže se pilně pouštím do čtení. V blízké době by mi měli taky dojít Odstíny Života,na které se hrozně těším, takže v budoucnu očekávejte recenze,právě na tyto dvě knížky. Ale pravděpodobně se zde neobjeví během Velikonoc, jediné co by se tu mohlo zjevit je recenze na Luxus nebo možná na Malé Roztomilé Lhářky. Také jste si jistě všimli naší giveaway, doufáme,že se rádi zúčastníte.

Tak a to by bylo asi tak vše...

Užívejte prázdnin

Vaše Nora

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...