4/16/2011

1000 clicks giveaway


SOUTĚŽ OFICIÁLNĚ UZAVŘENA

1000 clicks giveaway challenge

Jak jsme již zmínily , tuto giveaway pořádám na počest tisíc kliknutí a osmi stálých čtenářů. Je pro nás velký úspěch,že si naší práce někdo všimne a každý nový komentář vítáme s otevřenou náručí. A tak, abychom vám udělali aspoň poloviční radost jako vy nám,rozhodly jsme se uspořádat soutěž o knihy,které vidíte dole na obrázku:


                   
                     
 
Vyhrát může opravdu každý,stačí jen když vyplníte níže uvedený formulář.

Ještě bych chtěla upozornit,že soutěž je otevřená pouze
pro Českou Republiku

Za vyplnění povinné části budete zařazeni do slosování jednou. Vícekrát budete zařazeni díky bonusovým bodům,které jsou uvedeny zde:

  • Jste pravidelný čtenář našeho blogu před soutěží (+2)
  • Jste nový pravidelný čtenář (+1)
  • Napíšte článek nebo třeba jenom do článku napíšete nebo se zmínite o této giveaways (+3)
  • Dáte odkaz na giveawaydo menu (+2)
  • "Lajkujete" nás na fb (+1)

     
A otázka zní… Kdo je váš nejoblíbenější knižní hrdina (myšleno mužské pohlaví) a proč?
Každá odpověď je správná moc se těšíme na vaše názory =)

Soutěž trvá do 16.5. 2011 .Přeji všem hodně štěstí.,



Výherce bude vylosován pomocí random.org
 

Pac a pusu vaše Nora







1000 giveaway

4 komentáře:

  1. Suprová soutěž. Divím se, že jsme na vás nenarazila už dřív:D A to mám knižní blogy projeté křížem krážem:D

    OdpovědětVymazat
  2. Vyplnila jsem formulář,ale pak jsem zjistila,že jsem pravděpodobně udělala překlep v mailu...Co s tím?

    OdpovědětVymazat
  3. veverkastr: napiš mi ho kdyžtak sem, já si ho přepíšu, nebo ten dotazník klidně vyplň znova, ten starý si smažu ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji, vyplnila jsem nový dotazník ;)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...