4/03/2011

Posuď knihu podle obalu (3)



The vespertine 
Saundra Mitchelle
Datum vydání : 7.3.2011
Je léto 1889 a Amelia van den Broek se právě nově přistěhovala doBaltimore a touží  po všech potěšeních,která ji město může nabídnout. Ale její veselost je přerušena znepokojujícími novými vizemi , které má jen při západech slunce- vize, které ukazují záblesky budoucnosti.

Brzy ,přátelé a podivíni volájí Amelii ,aby slyšeli její proroctví. Nicméně, zakázaný románek s Nathanielem, umělcem, ohrožuje Ameliin nově vybudovaný život v Baltimore. Tento záhadný mladý muž má také svá tejemství,ale stejně k němu Amelie cítí nepotlačitelné city.

Když se jedna z Ameliiných nejčernějších vizí opravdu stane, vrhne to Ameliin svět do chaosu. A lidé kolem ní začnou uvažovat, jestli náhodou není věštec událostí, ale jejich příčina.

Můj názor:
Tahle obálka se mi prostě líbí. Kniha má být historická a to se tam podařilo skvěle zachytit, navíc dívka v běhu poukazuje na nějakou akci, takže rozhodně přitáhne.  Hezky zvolený hnědá a nápis psacím písmem hezky vynikne,takže si mě obálka získala. Rozhodně se těším,až si knihu někdy přečtu.

Toto meme pořádá Syki ,více informací na její blogu =)

1 komentář:

  1. Tahle obálka knihy se mi taky dost líbí a jsem na ni zvědavá i obsahově :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...