3/29/2011

RECENZE: Krásní mrtví/Jonas-Eden Maguire

Krásní mrtví – Jonas

Eden Maguire

Česká anotace: Nejsou živí. Nejsou mrtví. Něco mezi tím. V průběhu jednoho roku zemřou za podivných okolností čtyři mladí, krásní lidé, studenti ellertonské střední školy. Jonas, Arizona, Summer a - Phoenix. Ta poslední smrt zasáhne Darinu nejvíc. Byl to její kluk, její veliká, největší láska… Je její setkání s Krásnými mrtvými skutečné? Co znamenají ta andělská křídla, která vidí, slyší a která nakonec sama dostává? Jonas zemřel jako první, zabil se na motorce. Ale je tolik nezodpovězených otázek… Odhalí Darina včas temná tajemství tajemství, aby tak vykoupila duše Krásných mrtvých?

Recenze:

Když vám zemře ten,koho milujete..

Darině před nedávnem zemřel její přítel,kterého milovala nadevše- Phoenix. Darina má obrovskou díru v srdci,nejí, nechce bez Phoenixe být. Příběh začíná právě ve chvíli,kdy Darina objevuje tajemnou stodolu ve které uvidí Jonase,Arizonu, Summer a Phoenixe. Darina je velmi šťastná,že znovu našla Phoenixe,ale její nadšení jí překazí hned Hunter, takoví velící celé bandy Krásných mtrvých – lidí, kteří musí něco udělat aby mohli v klidu odejít do Limbu.

Jonas…

Darina má jedinou možnost jak zůstat Phoenixovi na blízku aniž by zapomenula a tou je,že pomůže čtveřici Krásných mrtých vyřešit to,kvůli čemu tu jsou. První ,kterému musí pomoci je Jonas, Krásný mrtví,který zemřel téměř před rokem. Měl nehodu na motorce na které s ním seděla i jeho přítelkyně,která je momentálně na vozíčku. Všichni si myslí,že je to Jonasova vina a právě Darina má za úkol zjistit co se vlastně stalo…

Až mooc velká láska

Jak jsem již zmínila Darině zemřel přítel,kterého milovala,ale chodila s ním pouze a jenom dva a půl měsíce. Samozřejmě chápu,že do něj mohla být zamilovaná až po uši ,ale přeci jenom takhle silný vztah, to mi nějak nesedělo. Zdálo se mi to moc přehnané,ale jen v některých momtech. V jiných jsem naopak měla ráda jejich společné momenty a užívala si je společně s Darinou. Kniha je ze série a rozhodně se nejvíc těším na poslední díl, neboť jsem zvědavá jak to s Darinou a Phoenixem dopadne.

Hodnocení…

Kniha se mi vcelku líbila, nebyla to vůbec špatné dílo a neslo v sobě i jistou originalitu. Líbil se mi i takový ten malý nádech detektivky, kdy Darina zjišťovala co se Jonasovi stalo. Kniha mne rozhodně zaujala a nutila mne číst dál,navíc byla psána velmi čtivě(přečteno za den a 1 večer), nebylo tam moc zbytečností,kde bych z nudy přeskakovala odstavce ( i když to nerada přiznávám,většinou to dělám J ). Také mne hodně na začátku překvapilo, že jsem spadla rovnou do akce,takže chvíli mi trvalo než jsem si to všechno utřídila,ale dá se říct,že to mám skoro u každé knížky. Hlavní hrdinové, nebo spíše hrdinka vám nebudou nesympatičtí,nebo vám snad jejich povahy nebudou připadat nereálné (viz. Recenze na Nádherné Bytosti). Darina je velmi odvážná a přitom uvnitř velmi citlivá, rozhodně je to zajímavá osoba. Takže abych to shrnula celkově dávám:

Kniha mne nezklamala, docela i nadchla,ale na čtyřhvězdičkové knihy nemá. Rozhodně si plánuji přečíst další díly, neboť mne zajímá, jaké příběhy se pojí s dalšími členy Krásných mrtvých.